/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bukning af plexiglas
Fra : stegro
Vist : 954 gange
20 point
Dato : 16-02-04 17:28

Ja jeg er godt nok ikke sikker på hvor dette spørgsmål skal være men.
Jeg skal se om jeg kan lave en kugle ud af plexiglas jeg har set manualer på man skal varme og og bare bukke.. men føler min er mere kompliceret.
Nogle der har erfaringer inden for dette område og evt hvis i kender nogle firmaer som praktiser i sådanne.. ville være dejligt

Mange tak
Mvh Stephan

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-02-04 18:06

Stephan
Hvor stor skal kuglen være ? opgiv diameter
Er det farvet eller gennemsigtig plexiglas ?
Er det et "must" til plexiglas, eller er Polycarbonat også en mulighed ?
Hvad skal kuglen bruges til ?
/PG

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 16-02-04 19:08

Hej,

Der er mange reklame firmaer som arbejder netop i plexiglas og kan lave mange ting fra standere til kugler....
Jeg har tidligere haft kontakt med et i Hvidovre - skal jeg grave i bunkerne for at finde det igen til dig ?

/TC

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-02-04 22:19
Kommentar
Fra : stegro

Dato : 17-02-04 11:00

Til Guild;

Kuglen skal være cirka 400X400 mm
diameter må være 400 mm så?
Gennemsigtig plexiglas indtil videre
polycarbonat må også gerne bruges, men kender ikke noget til det, men det går jeg ud fra.
kuglen skal bruges til at placeres oven på et computer kabinet.

Tiil Tooncompany

Jeg ville da være meget glad hvis du gad og kigge i bunkerne ;)

Mvh Stephan

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-02-04 11:18

stegro
En så "lille" kugle kan du ikke selv lave. Det kræver meget dyre specialværktøjer.

God ide med at prøve de lokale Reklamefirmaer, eller måske endnu bedre: Messe indretningsfirmaer.

/PG

Kommentar
Fra : stegro

Dato : 17-02-04 14:24

har været oppe på min lokale håndværker skole idag, og det gik godt fik at vide jeg bare skulle komme med plexiglasset så havde de en form, og ville gøre det gratis så det var vist ikke sværere.. nu kommer bare det store problem.. at finde noget billigt plexiglas :D

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 18:16

stegro -> Fik du klaret dine indkøb

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:56

Held og lykke...

</FARVEL>