/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
opsætning af e-mail program
Fra : freddiemercury
Vist : 361 gange
100 point
Dato : 16-02-04 17:20

hej jeg er blevet den lykkelige ejer af en PALM V (pocket pc) men
jeg kan ikke synkronosere e-mail
jeg har e-mail hos HOTMAIL, men der mangler jeg adressen på
indgående post pop3: og udgående post SMTP:
jeg er villig til at skifte til en anden e-mail udbyder hvis det er nødvendigt
jeg har ikke fast telefon til en orientering.
det skulle virke således at når jeg sættes min PALM V til pc'eren skulle den modtage de
e-mails som jeg har modtaget på pc'eren men det gør den ikke .

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 16-02-04 17:43

Hej freddiemercury

For det 1. så kan din palm vist nok, kun komminikere med outlook som du også nok har modtaget sammen med din palm ellers må du hitte den i office pakken, tror ikke den vil med outlook express

for det 2. skal du vælge som http og ikke pop3 da det er forskellige servere.

Så først install du outlook, og activerer denne i din palm og derefter saætter du mail op i denne under -funktioner .-E-mail konti- ny konto - her vælger du så http og skriver som den beder dig om, og du skulle da hente dine mail ned på din palm. via din computer når de synkroniserer.

frostys say have a nice day