/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hvorfor åbner der en thumbnail på 4x4 cm~
Fra : alka
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 16-02-04 17:12

For 8-10 dage siden hentede jeg en "opskrift" på thumbnail hjem fra kandu. Efterfølgende popper mine vinduer nu op i 4x4cm. Kan nogen hjælpe meg med, hvad der er galt? .... og hvordan får jeg fx 1/2 eller 1/1 vinduestørelse igen? Hej fra alka.

Kommentar
Fra : Interkriller

Dato : 16-02-04 17:16

Hvis jeg har forstået dit problem korrekt, er det, atdit explorer vindue ikke er maximeret når du trykker på "internet explorer", du kan ændre størrelsen ved, at "rive" i siden af vinduet.
Når du har gjort dette og lukket vinduet burde det være iorden igen.

Ved godt er dette er lidt en hovsa løsning, men det virker (har haft samme problem)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 17:29

Interkriller: Desværre, så virker det kun på den størelse/side ved at rykke pilene. Næste gang, så er det det samme igen, igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 17:32

Højreklik på din genvej
Egenskaber
Åbn maksimeret
Så er problemet løst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 17:33

Undskyld
Det hedder kør og ikke åbn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 17:34

Det gælder iøvrigt alle programmer

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 17:38

Hej refi - undskyld hvis jeg sp. dumt: "h.klik på din genvej". Jeg sp. hvilken genvej - hvor henne?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 17:41

Du har vel en genvej til det program der kun lukker op i 4*4 eller har jeg misforstået noget

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 17:46

Hej refi. Du har nok ikke misforstået det. Jeg prøver at beskrive.
1. det er kun når jeg er på nettet - bruger browser.
2. Nå jef fx via kandu mail skal ind på denne side, åbner der en rude på 4x4 cm
3. jeg maximerer så - hver eneste gang - og det er træls!

Jeg har været inde i min browser - og kan ikke finde noget der ser forkert ud der.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 18:02

Din genvej (på dit skrivebord eller hvor du nu har den)
Højreklik
Egenskaber
Faneblad genvej
Kør maksimeret.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 18:10

Hej igen refi - desværre, uanset, om jeg minimal, normalt eller maximeret, så får jeg igen 4x4!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 18:16

Er det vindue i vindue du får?
Er det fordi din browser lukker op flere gange?
Hvis du lukker alt på dit skrivebord og højrekl...... så skal det virke.
Alternativt maksimer vinduet når det er åbent og hold shift nede når du lukker det.(så burde den også kunne huske det)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 18:20

Hej refi. Browswe kukke ikke op flere gange. Alt er lukket på skrivebord. Jeg har prøvet at holde shift nede når jeg åbner og når jeg lukker. Vi er enige om, at det burde virke med shift ned, men det virker ikke jeg blot maximerer eller minimerer til 4x4.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 18:25

Bruger du Internet Explorer?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 18:26

Ja - har kun den browser install.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 18:31

Så prøv at gå ind i din stifinder
programmer/internet explorer
Der ligger programfilen med det store E
Højreklik på den og opret en ny genvej
Klip genvejen og sæt den ind på dit skrivebord
Højreklik på genvejen og sæt den til maksimeret som tidligere beskrevet.
Luk din browser og prøv om den nye genvej er bedre.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-04 18:39

Virker heller ikke. Jeg går fra "borde nu" alka

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 16-02-04 18:40

Det er nok fornuftigt
Jeg er tom i øjeblikket. Det er svært på afstand.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 17-02-04 17:27

Hej refi. Din flid skal belønnes. Mærkværdigvis, så har jeg ikke problemet i dag(?) Hvorfor vides ikke, da jeg ikke har gjort noget (nisser på spil) Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : alka

Dato : 17-02-04 17:28

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-04 17:35

selv tak