/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hjælp
Fra : dengamle
Vist : 282 gange
70 point
Dato : 16-02-04 16:43

Jeg skal igen forsøge at få hjælp det er to ting
Når jeg starter op kommer der på skærmen en meddelelse
en fil kan ikke findes det drejer sig om
DLL.fil-EGGCENGINE.DLL
og så får jeg Windows media player på 2 gange
Er der nogen der vil hjælpe mig så jeg kan få dem fjernet
De er irriterende.
på forhånd tak
den gamle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 18:26

Du kan åbne regedit og søge efter DLL.fil-EGGCENGINE.DLL da det er meget sandsynligt at det er et dårligt afinstalleret program den stammer fra.
Mediaplayer, tjaa måske har du fået installeret 2 forskellige versioner og skal så afinstallere det ældste. ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 16-02-04 18:27

Jeg glemte måske at nævne at strengen skal slettes fra registreringsdatabasen hvis du finder den, men pas på hvis du ikke er kendt med det der. Du kan lave meget ravage.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-02-04 19:42

Lyder som et eller andet adware eller spyware! Prøv at gå ind på www.spywarefree.dk og brug deres online scannere!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-02-04 19:45

Det er spyware,hent Spybot-S&D og kør denne og slet alt den finder>
http://www.safer-networking.org/index.php?page=mirrors

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF8&oe=UTF8&q=EGGCENGINE.DLL
inde på øverste link,et stykke nede på siden der står hvordan du fjerne
det manuelt.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-02-04 19:46

under Claria

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 17-02-04 15:48

hej manse

Tak for dine svar da jeg ikke er god til engelsk gider du at uddybe det nærmere
tak dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 18-02-04 11:04

bjarne D
tak for svaret men hvordan får jeg det afinstalleret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 12:27

Hej den gamle. Du spørger hvordan du får det afinstalleret. Nu tror jeg ikke, at der er noget som man kan afsinstallere i gængs forstand, det skal simpelthen fjernes.
Manse 9933 har forsøgt at guide dig til at bruge noget spysoftware og det er nok fordi den fidu får en fejlmelding på er noget MALWARE, noget i retning af virus, men ikke så skadeligt.
Det kan tænkes at den egentlige del er fjernet og at det kun er en registrering der spøger.
Du skal bruge et program, som du har på din PC, der hedder Regedit, og jeg kunne godt tænke mig at vide om du har prøvet at bruge det før. Man må ikke lave fejl da det kan få PC'en til at gå helt ned.
Kender du noget til det og har du mod på at prøve?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 70 point
Dato : 18-02-04 12:40

Det du har eller har haft på din PC er et program der hedder GatorDen nemmeste måde at fjerne Gator er med et adware/spyrewareprogram hvor jeg mener at det mest effektive til bare at fjerne er Adaware:
http://www.lavasoftusa.com/support/download/

Hvilket styresystem bruger du?

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 18-02-04 15:29

Tak for svaret BjarneD.
   jeg får nogen til at hjælpe mig dajeg tror jeg laver mere ravace en gavn
Men atter engang tak alle sammen
Den gamle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-02-04 15:32

Sikkert en god idé. Held og lykke med det.
Bjarne