/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Suspekt sangtekster
Fra : Mia.Lovin_someone
Vist : 433 gange
40 point
Dato : 16-02-04 16:41

Ey!
Jeg er ny her, så ved ikke lige helt hvor'n det præcis fungerer, men jeg prøver mig frem.

Er der nogle der ligger inde med sangtekster til SUSPEKT's album "INGEN SLUKKER THE STARS"? Kunne godt tænke mig at læse dem igennem. Jeg går meget op i tekstens indhold. jeg har teksten til Kinky fætter. Jeg har gentagende prøvet at blive bruger af deres hjemmeside, så jeg kan læse teksterne der, men hver gang jeg skal aktiveres, siger den at jeg ikke findes... Sært!

Men hvis der er nogle der kan hjælpe mig, ville det være SUPER!

Mia

Accepteret svar
Fra : Dansker_for_altid

Modtaget 40 point
Dato : 06-06-04 19:41

du for tilsent en aktiverings kode til din e-mail adr. den skal du bruge når du logger ind på deres side.... jeg har også kun sangteksten til kinky fætter men leder stadig efter de andre... får nok teksten hvem er en kælling og kender typen.. sender dem når jeg har dem.. hygge ;)

Godkendelse af svar
Fra : Mia.Lovin_someone

Dato : 07-06-04 11:55

Tusind tak, jeg lukker spørgsmålet så du får nogle point, men vil du ikke sende teksterne til min e-mail?

mia.schomacker@get2net.dk

Tak igen :)
Knus Mia