/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus+spyware
Fra : chroost
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 16-02-04 16:09

Goddag!

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der kender et eller flere links til gode og gratis virus/spyware programmer?

Mvh Chroost

Kommentar
Fra : plb

Dato : 16-02-04 16:10

prøv på www.download.com der er mange...

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-02-04 16:11

www.arlet.dk

www.spywarefri.dk

Noget specielt du ønsker??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-04 16:12
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-04 16:13

arlet -> to sjæle samme tanke.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-02-04 16:13
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-02-04 16:13
Kommentar
Fra : basil28

Dato : 16-02-04 16:14

http://www.grisoft.com kanon antivirus...

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-02-04 16:14

http://www.arlet.dk/pakke.htm

sådan, så blev linkene klikbare

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 16-02-04 16:15

Jeg ville bruge trendmicro's online scanning til virus...

Ellers er der Sygate firewall der er gratis, som holder mange ude...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-04 16:17

og skal du have undersøgt en HiJackThis log, kan du både få det gjort af arlet her på kandu og på www.spywarefri.dk/forum.

//bentjuul

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 16:17

Hvad er der galt med AVG - den er gratis og opdateres hver dag.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-02-04 16:19

refi ->læs mit link her: http://www.arlet.dk/freewareantivirusprogrammer.htm

intet galt med avg. har bare en del "false potitiv"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 16:25

Hmm
Det er nyt for mig.
Her er aldrig sluppet noget igennem.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-02-04 16:29

Vi har haft en del computerer hvor avg bliver ved med at fortælle at der er en virus og computeren bliver endevendt med forskellige scannere uden at finde virus. og hver gang det sker, er det fra en avg maskine. men på den anden side forsvarer den computeren ligeså godt som avast, så avg er ikke noget dårligt program, der er bare den lille hage ved det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-04 16:32

Ja det problem har jeg aldrig haft med AVG
Derimod havde jeg det med NORTON (betalt program) - derfor skiftede jeg.

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 16-02-04 16:39

avg er et af de bedste virusprgrammer på markedet, og bruger ikke halvdelen af hvad norton bruger af systemressourcer.. og så er det GRATIS

Kommentar
Fra : technet

Dato : 16-02-04 17:29

okey nu er det vist sagt så mange gange her påkandu
spywarefi.dk

men se også lige her
http://www.spychecker.com/software/freeware_antispy.html

og læs hvad de forskellige progs gør og kan ( det er det der er vigtigt)
og det bedste antivirus program "ja det er jo et spg om om man forstår de programmer eller tillid til dem !

husk lige at virusen bliver lavet først og så kommer antivirusen så derfor tjekker jeg også crc på allle filer men det er en anden sag

hilsen en der bliver kaldt paranoja ( men dem der kalder mig det ved godt hvor de kan henvende sig , når skidtet er helt der ude hvor andre giver op )

Kommentar
Fra : als