/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun til Tomos Cross 3gear?.
Fra : jarl246
Vist : 1148 gange
50 point
Dato : 16-02-04 13:57

Er ved at istandsætte
Er der nogen der ved om man stadig kan få tunsæt til denne halvgamle sag, og hvor det evt. kan købes.

Venlig hilsen

Jarl

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-04 14:20

Ja det er jo samme motorblok som til Puch
http://www.puch-tomos.webbyen.dk/ send dem en mail, at deres link til tomos ikke duer.
http://www.west-import.dk/ Tidligere Maxishoppen, ved alt der er værd at vide om Puch/tomos.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 12:53

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jarl246

Dato : 08-06-04 12:38

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Puch1

Dato : 14-03-06 19:05

Hvis man skal have tun til en gammel tre-gears sag, skal du vist finde noget fra udlandet, men ellers brug nogle maxi ting, cylle, top, karbu. Men cyllen skal der vist skæres noget af før den kan være nede i motoren