/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Kalender på hjemmeside
Fra : Better_Performance
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 16-02-04 10:43

Jeg skal have lavet en kalender på en hjemmeside, den skal som sådan ikke være særlig kompliceret, man skal blot kunne få en oversigt over kurser og aktiviteter som afholdes.

Er der nogen der har en god ide?

Jeg arbejde rmed Dreamweaver og ved det har en masse muligheder, men jeg ved ikke et klap om asp og php og hvad det hedder alt sammen

Kommentar
Fra : McOle

Dato : 16-02-04 11:15

Jeg har en kalender her, som du evt. kan tilrette efter dit behov.
http://mcoles.tripod.com/JavaScript-Sample02.html

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-04 12:26

hej

Du behøver jo ik og have forstand på ASP f.eks. du skal jo bare uploade det og så køre det bare.

Prøv f.eks. denne her:
http://www.netcoders.dk/%5Cupload%5Csourcecode%5C1641_Kalender.zip

Håber at du for den til at virke.

m.v.h
Steffan

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 13:01

Jeg må jo nok bøje mig og erkend, at det er en ASP løsning jeg skal have, og så vil jeg præcisere "kravet"

Jeg vil gerne have en oversigtskalender, måske endda som den ovenstående, der skal blot være mulighed for at lave forløb over flere dage, og navnet på forløbet skal være klikbart så man kan få detaljer om kurset eller hvad det nu måtte være

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 13:05

Eksempel:

http://www.stauersbol-gruppen.dk/kalender/02.asp

Dette er 1 forløb af tre dages varighed (fra 09.00 til 17.00) det ville være fedt hvis det fremgik istedet for at have tre linier med den samme tekst, endvidere skulle teksten jo så gerne kunne sende brugeren videre til en side med oplysninger om kursets indhold

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-02-04 15:40

Tak for svaret Steffansteffan.

Jeg fandt et gratis system der ser ud ti lat være godt.... Nu skal jeg bare have det til at virke

Kommentar
Fra : 14u

Dato : 10-11-04 08:39

Og selvfølgelig har Du lagt et link til "Jeg fandt et gratis system der ser ud ti lat være godt.... Nu skal jeg bare have det til at virke", som tak for den gratis hjælp og vejledning Du har modtaget her!