/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvor sidder cdi på Jog Space Innovation?
Fra : guldfisken
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 15-02-04 20:01

Vil gerne vide hvor cdi-tændingen sidder på en Jog Space Innovation. Gerne med billede, hvis det kan lade sig gøre.

Kasper

Kommentar
Fra : stine86dk

Dato : 15-02-04 21:26

jeg har ikke et billede men jeg mener at den sidder under sædet det er en lille sort box

Kommentar
Fra : lally

Dato : 15-02-04 23:01
Kommentar
Fra : guldfisken

Dato : 16-02-04 09:32

Det er jo bare surt Yamaha jog Space Innovation ikke er på den side :(

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 16-02-04 23:02

Herjsa...

Jeg kan hurtigt fortælle dig hvor den sidder.. !
Den sidder meget tæt på kaburatoren... ! Hvis du skruer det lille skjold af til olie tanken, sidder den på stellet. Du kan sagtens se den når du tager det lille skjold af... !
Det er en lille sort boks som du jo nok ved...

MVH
Thomas
www.scooterworld.tk

Kommentar
Fra : guldfisken

Dato : 17-02-04 23:08

jeg tror du snakker om den gamle jog thomas!!

Kommentar
Fra : guldfisken

Dato : 17-02-04 23:09

Mener det er den box der sidder nede i trinbrættet i højre side!!