/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Angående bolig!
Fra : calCer
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 15-02-04 18:32

Kære alle på Kandu!

Jeg er en dreng på 16 år, som til sommer er færdig med 9. klasse i folkeskolen i en by lidt syd for Kolding. Jeg kommer oprindeligt fra Aalborg af, men da mine forældre blev skilt flyttede vi så ned til det sønderjydske for en 8-9 år siden. Desværre faldt jeg aldrig 100% til, og nu har jeg så snakket lidt med mine forældre omkring det at jeg skal på Gymnasiet næste år, men så var det pludselig min stedfar kom med en ide. For hvis det var sådan at jeg virkelig gerne ville til Aalborg på Gymnasiet der, så kunne det være at man kunne flytte i en ungdomsbolig, eller måske bare i en almindelig lejlighed - jeg ved godt at dette måske lyder somom at mine forældre er ondskabsfulde, men det er faktisk lige omvendt, de har altid været meget overbeskyttende, og trods det har jeg været ude for en masse ting, som har modnet mig, og føler mig derfor parat. Jeg føler at jeg trænger til at komme væk, og helst til Aalborg da jeg kender den by som min egen bukselumme. Men altså hvis der er nogen der ved om sådan noget kan lade sig gøre ville det være dejligt at hører fra jer.
KH
Mick

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 15-02-04 18:42

En ting ligger klart. Du kan aldrig selv leje en lejlighed højst et værelse med dine forældres godkendelse.
Du er jo ikke gammel nok til at skrive under på noget som helst.
Muligheden ville være boligfællesskab hvor en anden i realiteten hæfter for dig.
Eller endnu bedre - hvis du stadig kender mennesker i Ålborg du kunne leje et værelse hos.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 15-02-04 18:49

http://www.aku-aalborg.dk/

Din alder taget i betragtning, kunne dette link måske være relevant for dig.
http://www.4maj-kollegiet.dk/Aalborg/aalborg.htm

Godkendelse af svar
Fra : calCer

Dato : 15-02-04 19:05

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-04 19:09

Velbekomme

Kommentar
Fra : calCer

Dato : 15-02-04 21:03

og også tak til qfha for linkene!