/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvordan virker GTA Vice City multiplayer~
Fra : Newton
Vist : 673 gange
20 point
Dato : 15-02-04 17:26

Hey jeg ville gerne vide om der er en der kan forklare mig hvordan jeg får multiplayer til at virke skal man downloade noget og hvis man skal hvor downloader jeg det så henne?

hilsen Newton

Håber der er nogen der kan hjælpe :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-02-04 18:03

Spillet understøtter ikke multiplayer, som tidligere GTA, sorry.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 15-02-04 18:17

Der er lavet en mod til GTA så man kan spille multiplayer
Du finder den her http://www.pregaming.com/download.php?dlid=771&gameid=183

Accepteret svar
Fra : jackaske

Modtaget 20 point
Dato : 17-02-04 15:20

jeg har erfaring med gta vice city multiplayer.

1) gå ind på www.mtavc.com
2) download server + clients
3) unpack zip-filerne på hver pc
4) åbn serveren der ligger inde i en mappe som ligger i mappen der er blevet unpacket på alle pc'erne
5) åbn derefter den fil med vice city logoet på (det er en .exe fil med et specielt logo)
6) skriv server navn ("theis" plejer at virke, der er en del bugs men det bliver hele tiden opdateret
7) log på med de andre pc'er
8) start new game på alle pc'er, vupti der er multiplayer istedet!

Godkendelse af svar
Fra : Newton

Dato : 30-04-04 21:53

Tak for svaret jackaske.