/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Athena Sporting udst
Fra : chinabox
Vist : 548 gange
50 point
Dato : 15-02-04 11:03

Er en Athena Sporting udstødning god? Min sammensæning er: Yamaha Neos, Malossi sport 47 mm,Powerfilter, 21 mm dellorto kab, malossi variomatic, RMS Racing plus krumtap, Proma Warrior udstødning. Min Proma skal udskiftes med en Athena Sporting eller en Nardo eller shot.
Vil det give noget hvis jeg sætter en Athena Spoting på? Lige nu kør den omkring 85 km/t....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 15-02-04 11:36

Athena Sporting udstødningen passer fint til Athena 47,6mm cylinderen, og passer også fint til Malossi sport, så den vil sikkert kunne give dig en smule optræk/bundtræk! Men nu du selv nævner Nardoen, så vil jeg da lige sige at jeg syntes du skal vælge den, da det er en rigtig lækker udstødning!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 13:59

Shot´en er også god. Især når man kan få den til under 1300kr.
Hvad koster Nardoen????

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 15-02-04 15:54

Hvor siger du at du kan få en shot henne til 1300 kr? For så er jeg da interesseret!!!! Nardo koster 1300, men shot'en er bedre da den er forstærket!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 15-02-04 16:03

Jeg har købt min ved http://www.west-import.dk/
Ok. Den koster vist nok 1350kr. men det er sgu billigt alligevel.