/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
dvh 5083
Fra : felix4
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 15-02-04 10:04

jeg har en united Dvh-5083 som jeg gerne vil ha gjordt kodefri, hvordan gør jeg det?
og jeg har osse en lumatron dvd320c som jeg osse gerne vil ha gjordt kodefri , hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 15-02-04 10:38

Jeg har en anelse om felix-jane ,at i har misforstået kodefri.Er det fordi de ikke vil spille brændte medier??

Kommentar
Fra : felix4

Dato : 15-02-04 14:29

nej den kan godt spille brændte medier

Kommentar
Fra : franet

Dato : 25-02-04 13:13

Jeg har netop købt den i Føtex og den rare sælger printede vejledningen ud:
1. Tilslut TV og tænd DVD afspilleren, vent til der står "No disc"
2. Tryk "setup" på fjernbetjeningen
3. Tryk "vol+" "vol-" "vol+" "vol-" hurtigt efter hinanden og tryk "højre pil" eller "venstre pil"
4. På skærmen vil der stå "version 1" for region 1 og "version 2" for region 2 o.s.v. (Version 255 er kodefri.
5. Afslut med at trykke "setup" igen, nu er den valgte regions kode gemt.

Håber det kan bruges. Jeg har ikke selv testet det endnu.

Frank

Kommentar
Fra : felix4

Dato : 25-02-04 13:49

hej frank
tak for budet på hvordan man låser den op , men jeg må desvære sige til dig , at det er alså ikke måden man gør det , . ja øv

Kommentar
Fra : felix4

Dato : 25-02-04 13:49

hej frank
tak for budet på hvordan man låser den op , men jeg må desvære sige til dig , at det er alså ikke måden man gør det , . ja øv

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 25-02-04 16:00

Hvad er det den ,de,ikke vil,siden det er nødvendigt???

Kommentar
Fra : felix4

Dato : 25-02-04 16:36

jeg vil bare være sikke på at den er kodefri , så jeg kan afspille udenlandske film

Kommentar
Fra : jomenvisst84

Dato : 25-03-04 02:04

För att låsa upp DVD320c:

1.öppna luckan
2. tryck "setup"
3. gå till "custom settings"
4. slå koden 49540
5. Välg region!