/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Bibione - Norditalien
Fra : renekure
Vist : 877 gange
50 point
Dato : 15-02-04 00:14

Hej alle

Vi har besluttet at tage en tur til Bibione i slutningen af april.
Er der nogen der har nogle erfaringer med dette feriemål, vil vi meget gerne hører om dem.

Mette og René

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 15-02-04 09:14

Hej,

Ja men det ligge nogle år tilbage. Det er jo et område med mange mindre hoteller og en dejlig lang gågade med alverdens forretninger.

Stedet ligge godt hvis vi vil videre ind til venedi og evt nogle af de små øer omkring.

I skal dog være opmærksomme på at Norditalien er væsentlige dyrere end hvis I tager ned syn for venedi. Selv har vi bl.a. også holdt ferie i Ravenna og Rimini.

/TC

Accepteret svar
Fra : tbresemann

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-04 16:27

Ja, Bibione er DØD i april, men hvis man vil opleve det før turisterne kommer er det nu. Det store rykind sker i midten af maj.... Men det betyder også dårligere åbningstider, busforbindelser osv. osv. Men ellers kan det godt lade sig gøre, vejret plejer at være OK!! Og mht. ovenstående kommentar, skal det siges at standarden nord for venedig også er højere end i de nævnte byer. Og stranden er bedre!

Kommentar
Fra : Beezer

Dato : 22-03-04 16:54

Hejsa.
Vi var der for nogle år siden. Vi havde lejet en lejlighed i komplekset Valbella.
Bibione er en dejlig by og jeg kan kun anbefale den. Vi campere selv, men hvis jeg skulle derned igen blev det i lejlighed. Det er billigere.
Mvh
Beezer

Kommentar
Fra : Beezer

Dato : 22-03-04 16:58
Godkendelse af svar
Fra : renekure

Dato : 22-03-06 07:58

Tak for svaret tbresemann.