/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hivlken skærm skal jeg vælge????
Fra : casper0606
Vist : 375 gange
20 point
Dato : 14-02-04 22:34

Hej jeg er igang med at se på ny skærm til min computer, og har nu problemer med at vælge hvilken..... Er der nogle der vil give et bud på hvad jeg skal købe...... Det skal være 17" og crt....

På forhånd tak...

Casper

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 22:41
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 22:43

Jeg har altid haft gode erfaringer med AOC skærme, som ligger i et moderat prisleje,
Bjarne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 22:46

Jeg har selv en 17" fladskærm men hvad den hedder ? vi ka jo kald den Mortensen men jeg købte den for 4 år siden En demomodel til kun 7.000,- de er jo faldet en del siden Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 22:49
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 22:51

Sune. Fladskærm = TFT Rørskærm = CRT

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 14-02-04 23:02

hej casper, jeg sidder med en viewsonic vp171s, jeg valgte den fordi den havde vundet flere test end nogen anden skærm.
den har en meget høj opdaterings hastighed hvilket gør den go til at spille på.
derudover gengiver den farverne korrekt, så den er anvendelig til billedbehandling, derfor anvender feks DR den.
pris ca. 5000
god vind
polpot

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 23:16

Er jeg den eneste de rhar set at casper0606 skrev:
Det skal være 17" og crt....
??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 23:23

Det for at du har sådan nogle fine briller bjarne Hi Hi

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 23:30

Sune>> Jamen det er jeg jo også nødt til gammel og svagsynet som jeg er

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 23:33

Men har man først haft en TFT Ka jeg ikke forestille mig at have en Crt skærm igen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 23:35

Enig!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-02-04 11:51

Compaq 'trinitron' p700 virker da meget godt.
Det gør MAG inovision også når man har fundet driveren.
IBM er efter min mening de bedste skærme og alle styresystemerne har driveren med.
Alle er rør-skærme.
Emesen.

Kommentar
Fra : nathan

Dato : 16-02-04 14:39

Hvad med at gå ind på www.edbpriser.dk og se dig omkring derinde? Der kan du også finde anmeldelser fra andre brugere..
Plejer at være mit favorit sted at starte, når jeg skal have nyt grej.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 27-02-04 15:33

hej
skal den bruges til spil så siger de erfarne crt
jeg spiller ikke så derfor tft

mvh
ole

ps. tag ned til forhandleren kig på forskellige modeller køb så den
du syntes der har det bedste skærm billede uanset mærke da mange
navne er varemærker hvis du finder" mortensen" kan det godt være en sony
skærm bare et andet navn

Kommentar
Fra : 070552hh

Dato : 02-03-04 23:24

Hi - Se hos www.mariendals.dk - jeg vil foreslå den nye 17" fladskærm fra Orion m/ tv tuner - den går som varmt brød - hh

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:55

Skal du ikke snart lukke dette spørgsmål ?
Mvh Sune