/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
overnet options
Fra : Nick15
Vist : 368 gange
80 point
Dato : 14-02-04 19:22

hej havd skal jeg skrive i min overnet option og kan jeg gøre nået så jeg downloader hurtiger???

Mvh Nick

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-04 19:55

Hvilke optioner taler vi om.
Din dovnloadhastighed vil være afhængig af mange ting.
Da i er ca. 1½ mill. mennesker der forsøger at downloade de samme ting.
Normalt vil den ligge mellem 0-20 kb.
Din upload betyder meget for din position på ventelisten.

Kommentar
Fra : smut

Dato : 14-02-04 20:06

hvis du skal kunne downloade med din fulde båndbrede skal du have sætte din opload til mindst 10 kb/s hvis den er under vil du kun kunne hente med 4* opload fx hvis din opload er sat til 5 kb/s kan du kun downloade med 20 kb/s
hvis du sætter den til nul på både opload og download er det fuld båndbrede begge veje

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-04 20:11

>smut<

Du vil ALDRIG kunne downloade med din fulde båndbredde.
Ellers er den med nullerne god nok - jo mere upload jo mere download.

Kommentar
Fra : da_nick

Dato : 15-02-04 17:57

hvad skal jeg skrive i

max download speed (KB/s)
Max Upload speed (KB/s)
Line Speed Down (KB/s)

max Connections (KB/s)

jeg har 1Migabit linie

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 80 point
Dato : 15-02-04 18:03

Du skal skrive 0 allesteder bortset fra max connections (jeg mener der automatisk står 45). Jo flere du skriver jo længere er den om at opdatere forbindelserne - Så mellem 30 - 50.
0 de andre steder bevirker at den selv kører med max. forbindelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-02-04 19:26

da_nick alias Nick15

Luk dine spørgsmål når du får et svar.
Og hold op med at logge dig ind som 2 personer og svare på de samme spørgsmål.
Det er lidt meget umoralsk det du der har gang i.
Du er endda superbruger med begge navne sa KANDU ved hvem du er.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 07-03-04 16:14

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-04 16:16

selv tak