/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
beautifulpeople.dk er for laterligt
Fra : ting27
Vist : 605 gange
1 point
Dato : 14-02-04 15:21

Jeg vil lige høre om jeg er den eneste der syntes at http://www.beautifulpeople.dk kører med det meste latterlige koncept. Hvad syntes i?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 15:30

Er der osse en side for de ikke så butifulle ? Mvh sune

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 15:31

nope . De burde politianmeldes. Jeg er temmeligt sikker på at det er ulovligt det de laver.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 15:32

Dette burde da egentlig være noget for mig for jeg er ualmindelig sær

Det er meget apropos på baggrund af den debat om racisme der for nylig har været her på Kandu for det her har da vist noget med diskreminering at gøre, men det hører vel ikke ind under jura.
Vi lever jo i et frit land så hvis nogen syntes at de hører til beatiful people så værsgo'!
De kunne nu også have kaldt det Narcissistisk forum

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 15:33

Hmm det får du ski nok ikke meget ud af ??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-02-04 15:33

ting27-->>

Nu er jeg da blevet nysgerrig, jeg har læst om konceptet og kigget på siden, og hvad er det du mener der er ulovligt?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 15:34

det er jeg godt klar over.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 15:35

Det er netop det med diskreminering.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 14-02-04 15:36

Er det den side hvor man skal være "pæn" og "smuk" ud fra en eller anden målestok for, at være med ???

Hvis det er så er det svar nok i sig selv .... sådan en side gør overfladiske mennesker endnu mere farlige, og det er denonderullemig overfladisk at skrive "dit udseende vil have indflydelse på om du optages"

ved ikke om jeg skal grine eller græde - men tror jeg vil vælge at GRINE af det.....

Med fare for at blive upopulær, blev du ikke optaget da ???

Seriøst spurgt .....

Karina

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 15:37

ha.. Jeg vil ikke søge.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-02-04 15:37

Hm, det ville svare til at erklære en golfbane ulovlig, hvis man skal have et vist handicap for at spille der

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-02-04 15:39

-------*tror jeg vil lave en side for de IKKE så pæne*-------
Som et morsomt modstykke til deres side.....

Kriterie : du skal være grim som arvesynden for, at blive medlem......

Nej ting27, der er vist intet ulovligt i det, usmageligt ja, ulovligt - nope.

Karina

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 15:39

på en måde. Ja.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 15:40

Tja - de starter med at fortælle mig om min gamle browser IE 5
Under betingelser snakkes der meget om betaling.
Som jeg ser det er det en slags dating med billeder, så man kan surfe rundt i billeder uden at se på person-indholdet. Men hva' - sådan er det jo også på diskotek.
Hvis min alder havde været til det, var det nok ikke stedet for mig.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 15:45

ting27 du må undskylde at jeg fik dig til at gentage min stavefej, det hedder diskriminering kunne først se det da det var gjort

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 15:54

hehe.. copy-paste

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-04 16:14

Hej ting27
Meget pænt koncept og er vel ikke værre end andre portaler hvor andre forudsætninger skal være opfyldt som f.eks mensa.dk. Hver sin lyst.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 16:20

Du har en pointe der BentJuul, det ene sted er man for grim og det næste for dum, og nogen kalder alle superbrugere på Kandu for Nørder, stærkt diskriminerende

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 16:56

Er der mon en sted for kønne kloge nørder..........please.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-04 17:05

emesen -

//bentjuul

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 17:18

I kan ikke blive kvalificerede nørder fordi i er kandu-superbruger.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 17:23

Hvad er en nørd da. ?????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 17:32

Kalder du nogen for ukvalificeret? UHA DADADA!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 17:37

Jeg har en gang været på en US chat-site via MSN som hed Nerds and Nerdettes og svare på et par spørgsmål...........nemlig.
eMeSeN

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 17:43

emesen> Definition på nørd.
Hentet fra ordbogen.com : overdrevent entusiastisk fagidiot, person som er lidt til en side eller socialt el. udseendemæssigt hæmmet.
Fundet på hyperdictionary.com : Seeing or dreaming that you are a nerd indicates feelings of inferiority and/or ineffectiveness. You feel that you have been overlooked.
Nerd = Geek : a person with an unusual or odd personality.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-02-04 17:49

Det skal nok passe og husk lige det næste gang en eller anden skriver hej nørder hjælp mig.....................

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-02-04 17:50

staklerne ved jo ikke hvad de egentligt lukker ud.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-02-04 18:36

Den passer da meget godt så.................... please.

Kommentar
Fra : sommervarme04

Dato : 15-02-04 18:34

det må de da helt selv om. Hvis de nu synes de er lækre så lad dem dog være

Kommentar
Fra : DUXZ

Dato : 17-02-04 23:22

Hvad så med uglypeople.com???

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 17-02-04 23:33

uglypeople er direkte ond. Hvis jeg en dag så mit billede der inde, vil jeg sagsøge dem inden du kunne nå at sige banan.

Godkendelse af svar
Fra : ting27

Dato : 18-02-04 11:11

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-04-04 11:49

bentjuul> Så har jeg prøvet.. Jeg kunne IKKE blive medlem af mensa :'(.. beutifulpeople gider jeg slet ikke prøve.. så jeg er faktisk tabt bag en vogn, men heldigvis ikke foran en.