/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun til en FZ50
Fra : Toften
Vist : 2020 gange
100 point
Dato : 12-04-02 21:09

Hejdavsern.

Nu har jeg lige fået købt mig en Eftersætter (suzuki fz50)
Men den er sku da for tam når den er lovlig, hehe, jeg købte den af en gammel mand

Hvor kan jeg købe tun til den?
Jeg har set på et 8,5hestes tun hos protuna
Hvor kan jeg ellers købe tun til den lille knallert?

Jeg kender
"www.kreidler-service.dk"
men dem ka jeg ik lide, det var noget lort som jeg fik til min stalkat!

hvor kan jeg ellers købe noget tun?!!?

Mange hilsner
Toften

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-04-02 21:16

"Toften" <Toften.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:leGt8.15673$567.892279@news000.worldonline.dk...
> Hejdavsern.
>
> Nu har jeg lige fået købt mig en Eftersætter (suzuki fz50)
> Men den er sku da for tam når den er lovlig, hehe, jeg købte den af en
> gammel mand
>
> Hvor kan jeg købe tun til den?
> Jeg har set på et 8,5hestes tun hos protuna
> Hvor kan jeg ellers købe tun til den lille knallert?
>
> Jeg kender
> "www.kreidler-service.dk"
> men dem ka jeg ik lide, det var noget lort som jeg fik til min stalkat!
>
> hvor kan jeg ellers købe noget tun?!!?
>
> Mange hilsner
> Toften
>
> --

din lokale Suzuki forhandler FZeren er oss lavet som en
45er model der er næsten 100% magen til 30er
bort set fra to ting efter hvad jeg fandt ud af og det var
et stk langt lys (Virkeligt godt lys)
samt en cylle med 3 skyllekanaler den gik 55 ad lige vej
med et god og solidt træk
havde den i 3 år og ofrede kun tændrør olie og benzin på den

Erik ElB
"Suzuki street magic polini sport@90kmt"
*Suzuki own the race track*

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-02 23:12

Hej Toften
Tillykke m/den nye model.
Hvis den skal være rigtig sjov skal du købe tun hos:www.motoline-racing.com
De har alt muligt sjovt , også til en Eftersætter , blot ikke på nettet men køb deres katalog eller ring til dem , de er danske.
En af fordelene er at de selv videreudvikler og afprøvet tunsættene.
Prøv det Prøv det

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : Toften

Dato : 13-04-02 15:34

hvordan ka jeg købe deres katalog??

Kommentar
Fra : kreidlerhansen

Dato : 17-12-02 19:19

"Selv har afprøvet tunsættene..."

Sådan en omgang humbug og lodret løgn - de aner ikke en kæft mere om at tune end de gør hos ProTuna! Jeg købte i sin tid en 41mm cylinder med 3 kanaler hos MotoLine og efter 500km rev stempelringen sig i den ene skyllekanal, fordi jeg ikke havde fået det rigtige stempel med! Og NEJ, det er ikke mig, der har monteret noget som helst forkert - det kan jeg sige på forhånd...

MotoLine forhandler Polini-stumper (ikke til FZ'eren) og det er i 90% af tilfældende ganske udmærket kvalitet (bl.a. får Polini lavet cylindre og stempler til deres vandkølede kits hos Mahle i Tyskland!)
Pudsigt nok har Polini gennemtestet alle deres produkter inden de er sat i masseproduktion, og derfor har de selv leveret nogle passende data med til deres kits - og det nyder mange forhandlere af tuningsstumper altså godt af!

Men prøv at ringe til dem og spørg, hvad de skal have for et katalog... Jeg mener de vil have 50kr i frimærker, men jeg husker det ikke :o/

I øvrigt kender jeg flere, der har fået info fra MotoLine, der har resulteret i motorhavari - den info gik ud på at montere en mindre dyse og efter knap 100km, satte stemplet sig...

http://www.kreidlerreg.dk/

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 27-09-04 17:34

jeg har selv købt cylender på www.kreidler-service.dk en Euro-Part 47,6 cyllender

orginal 2 gears motor med en Euro-Part 47,6 cyllender
16 mm kaburator
16mm studs
og dobbel membran
jeg har to sæt Koblingsfjedre i. RØD15% OG GRØN 22%

og dobbel membran

har vært oppe på 85=90 kmt