/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Kalenderprogram
Fra : Briz
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 14-02-04 11:02

Nogen der kender et kalenderprogram. Det er et krav at der skal kunne tilføjes flere af hinanden uafhængige events pr. dato. Ved godt at Outlook kan opfylde disse krav, men det belaster min maskine voldsomt at have det kørende, så noget der ikke bruger de store kræfter kunne være fedt.
Håber nogen kender et freeware program, men ellers må jeg jo overveje prisen.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 14-02-04 11:08

Kan Stone´s bruges ?
http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 14-02-04 11:17

Jeg kan umiddelbart ikke forstå at Outlook belaster din maskine voldsomt under normale omstændigheder? Der må være noget andet galt, eller også er din maskine en "meget lille maskine". Jeg er bestemt ikke Microsoft fan, men de sidder tungt på markedet og man skal virkelig have pionerånden med sig hvis man vælger et andet kalenderprogram. Der er utroligt mange andre programmer, der tager udgangspunkt i Outlook og ikke forstår andet...
Min bankforbindelse har mange ganget bandet Lotus, som de var tvunget til at bruge, langt væk, fordi det på mange områder ikke var kompatibelt...Det er nok et spørgsmål om man gider bruge tid på selve kalenderen, eller tid på det der står i den. Men held og lykke med det, jeg er spændt på at høre andres mening og det kan jo også være man skal revidere sin mening....

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 14-02-04 11:24

Tak for svaret Teil.