/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
dyresex og aids
Fra : thefool
Vist : 1265 gange
20 point
Dato : 13-02-04 23:49

kan man få aids af at have en hund til at slikke ens penis?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-02-04 23:50

Hvis hunden ikka har aids, kan man ikke.

Men hvis den har, kan man nok.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-02-04 23:51

Pas på den ikke bidder

Kommentar
Fra : smut

Dato : 14-02-04 00:20

nej du kan ikke få aids eller nogle andre kønssygdomme hvis hunden slikker din

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 00:24

Det sku da lige være hvis hunden har paradentose med blødning og at du har revet så meget i den at den bløder Og så skal hunden osse lige være smittet Øhh har aldrig hørt om en hund med aids Mvh Sune

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-02-04 00:25

*GG

Naaah men husk at vaske dillertjavsen bagefter - der er dælendullermig mange, mange bakterier i en hunds mund!!
Derudover synes jeg da det var en ulækker ting - ved jo godtnok ikke om du spørger på egne vegne, men kunne du ikke betale dig fra det, og købe en prostitueret istedet.

Ville håbe du kunne blive alvorligt syg deraf, det er da synd for hunden..... og måske du skulle overveje en terapeut for det er altså ikke helt normalt.

Karina

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 00:53

Du kunne måske også bruge denne http://gadgets.shopadvanced.dk/ecommerce-products/view?product_id=106599 Mvh sune Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 00:55

Fnoller har du siddet med i det udvalg der har forbudt den nye seksualundervisnings Cd og som nu skal destrueres

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-02-04 01:05

Det var dog en satans masse fordomme

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-02-04 01:41

!!!! Fordomme - naaah Better, det er da helt normalt at få sin hund til så noget eller hvad er det du siger....???

_______________________________________

Nope, Suno det har jeg ikke - har ikke set CD'en men udfra beskrivelser lyder det som en storm i et glas vand.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 02:05

Fnoller der er da også nogle der beskriver hvordan de udfører dyresex bla og ud fra din udtaelse kan jeg da ikke forstå at du kalder det en storm i vand

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-02-04 02:15

*SUK*

Skrev jo NETOP lige at jeg ikke har set omtalte CD, (LÆS:) "men udfra beskrivelser lyder det som en storm i et glas vand....."

Desuden har jeg aldrig sagt noget om fordomme - det var Better, og jeg forbeholder mig ret til, at mene til min dødsdag at folk der får den babbet af - af en hund er syge i skralden - CD eller ej.....
Hvordan du kan få min udtalelse lavet om til:
Citat
"Fnoller har du siddet med i det udvalg der har forbudt den nye seksualundervisnings Cd og som nu skal destrueres"

- til at have noget at gøre med min kommentar til spørgeren, ja det er mig ubegribeligt ....
Og JO man er syg i knolden når man har dyresex, på CD, i Brugsen, på kølerhjelmen - whereever!! så hvis det er en fordom - FINT så er det på plads - så er det af vejen

Rigtig god weekend....

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-02-04 06:43

Helt enig, Karina!

Og hvis der blev lanceret dyresex på den nye seksualundervisnings-cd, må dem,
der har lavet den, da været noget psykopatiske oveni bolden.

Men så indeholdt den måske også et indslag om, at man er fordumsfuld, hvis man
ikke synes, at pædofili er helt fedt?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-02-04 06:44

fordumsfuld = fordomsfuld.

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 14-02-04 09:11

til Rellom og Karina, jeg behøver ikke at kommenterer dette tema selv, i udtrykker min mening til fulde, med det er betryggende at se at nogle dog stadigt har fornuften i behold.
Mvh OldWiking.

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 14-02-04 09:52

Til thefool...
Først og fremmest vil jeg lige sige, at dyresex er pisseklamt! Og for det andet er det du udsætter din hund for dyreplageri. Du burde meldes til Dyrenes Værn sammen med alle andre "afvigere"! Din hund har ikke valgt dig, du har valgt den, og derfor burde du behandle den med respekt!!

Kommentar
Fra : thefool

Dato : 14-02-04 13:34

til c_lasse og andre:

Det er ikke mig der skal have det gjort. Det var en diskussion i klassen blandt drenge, og jeg sagde at jeg ville undersøge det. Så fandt jeg på at spørge her på kandu.dk

Jeg kunne da aldrig selv finde på det.

fra fnollerpige: "Ville håbe du kunne blive alvorligt syg deraf, det er da synd for hunden..... og måske du skulle overveje en terapeut for det er altså ikke helt normalt.
".
Det håber jeg at jeg besvarede ved sætningen nævnt før.
Desuden har jeg ingen hund..

@fnollerpige: "men kunne du ikke betale dig fra det, og købe en prostitueret istedet.". Har brugt pengene på en forstærker, så går i parken og finder nogle døde ænder istedet. Eller noget :P

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 14-02-04 13:46

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

thefool, hvis du prøver at overbevise os så har du FAILED! :D hahaha

Kommentar
Fra : thefool

Dato : 14-02-04 14:51

aha.

selv lol.

anden var ikke død.- den sov bare og så blev den sur :(

:P

Accepteret svar
Fra : Dirty_joker

Modtaget 20 point
Dato : 24-02-04 13:28

bakterier?? En hund mindre bakterier i munden end et menneske Fnollerpige!!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-04 22:38

Husk at Lukke
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : thefool