/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Efterlysning- spørgsmål - thumbnail
Fra : alka
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 13-02-04 15:22

For ca. en uge siden, havde én en "opskrift" på thumbnail, som jeg downl. og prøvede. Efterfølgende, så popper alle mine nye sider op i et 4 x 4 cm format. Jeg har ikke "opskriften" liggende på min maskine - hvad er der sket, og hvordan kommer jeg tilbage til min normale pop op størelse på 1/2 eller 1/1 side?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 15:27

Hej alka

Nu ved vi jo ikke hvad det er for et program, men du kunne da prøve at afinstallere det eller lave en systemgendannelse fra en dato der ligger før installation af thumbnail.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 15:30

UPS, er det på hjemmesider du har oploaded?

//bentjuul

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-02-04 15:59

på kandu - jeg kan ikke finde o g jeg kan ikke huske hvem der skrev ind om det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-04 16:18

Prøv at søge på tumbnail i søgeren i øverste venstre hjørne Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 13-02-04 16:20

http://www.kandu.dk/dk/spg/20121 er det dette du søger??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 13-02-04 22:02

Giv et link til siden, så vi kan se hvad det er du har gang i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-04 22:46

Mange sider styrer selv størrelsenpå pop-up sider. Hvilke sider taler vi om. Jeg kan da lave pop-up's i alle de størrelser jeg lyster, når folk besøger/klikker mine thumbnails

http://home20.inet.tele.dk/friheden/galleri.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 00:14

hej
er det dette spørgsmål du søger

http://www.kandu.dk/dk/spg/32153

//anne

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-02-04 12:22

Sunowich kom først, så molokylse og ajohansen. Det er lige akkurat det problem jeg har fået!!!! Hvordan slipper jeg af med "fænomenet"? Hej fra alka

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 12:45

har du et link til din HP

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-02-04 15:18

ajohansen. Det er ikke min hjemmeside. Det er alle nye sider der popup'er, der kun er 4 x 4 cm. Træls!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-04 15:27

Hvis det er i Windows og ikke hjemmesider, så kunne du jo prøve det jeg foreslog i går med at afinstallere programmet, eller lave en systemgendannelse fra en dato fra før du installerede programmet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 15:28

Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår hvad der er problemet. Har du evt. noget kode vi kan se på?

//anne

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 15:28

Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår hvad der er problemet. Har du evt. noget kode vi kan se på?

//anne

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 15:30

man må sige at kandu går ind for sagen

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-02-04 15:39

Den link som ajohansen satte ind 8 indlæg oppe viser mit problem på min PC'er. Når jeg trykker på linket, popper siden op i 4 x 4 cm - og den størelse popper alle mine sider frm i - i fx kandu - hvorfor gør de det? Hvordan får jeg dem til at poppe op i halv eller hel størelse?

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 15:46

det vil sige hvis jeg forstår dig ret at det er et generelt problem altså et browser problem?
så er det vel i browseren du skal søge problemet

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-02-04 16:42

Bliver dine sider normale når du maximere vinduet i dinbrowser?

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 16:46

yes

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-02-04 16:50

Jeg har ikke lavet noget om i browser og til severino, ja vinduet maximeres ved firkant, men starter ALTID i 4 x 4 cm, dvs, hver kan jeg fx åbner noget på kandu, skal jeg maximere hver eneste vindue!

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-02-04 16:50

den henvisning du fik tidligere er til, hvis du arbejder på din egen hjemmeside og har derfor ikke noget at gøre med dit nuværende problem. det kunne være at du sku lukke det her spørgsmål og så oprette det i kategorien browsere

//anne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-04 16:54

Det kan du have ret ajohansen, men jeg tror fortsat på at det kan gøres med en systemgendannelse fra før installationsdatoen, hvis alka kører med XP.

//bentjuul

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-02-04 17:00

Alka!
Prøv og maximer dit vindue, og så luk for din browser på normal vis, evt. genstart, så tror jeg dit problem er løst.
Jeg har selv haft dette problem, at den viser siderne i den størrelse som den viste sidst jeg brugte browseren!

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-02-04 17:10

Jeg lukke og takker alle for deres deltagelse. Hej fra alka

Godkendelse af svar
Fra : alka

Dato : 14-02-04 17:10

Tak for svaret Sunowich.