/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DK Brugervejledning til Canon IXUS400
Fra : daugaard1960
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 12-02-04 11:50

Hej
Håber der er nogen der kan hjælpe med en dansk brugervejledning til Canon IXUS 400, jeg har den selv kun på Tysk og på nettet kan jeg kun finde en Engelsk.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-02-04 12:01

Hejsa
Jeg har ikke lige fundet manualen som sådan (på dansk) endnu, men brochuren forklare dog en del. Prøv at kigge på http://www.canon.dk/bodyframes/attachment/IXUS400%20dansk%20brochure.pdf kræver du har Adobe Acrobat Reader installeret.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-02-04 12:06
Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 12-02-04 12:08

Hej Daugaard

Hvis du i emnet foto søger på Ixus og manual kommer der en del hits, da emnet har været vidt omdiskuteret i gruppen.

Det bedste svar i nogle af spm. var dette:

http://www.kandu.dk/dk/spg/16395

Prøv at tjekke hvad anddl (aka Johannes Lykkegaard) skriver et stykke nede, og smid ham evt. en mail på lykkegaard@esenet.dk

Det ser ud til, at han har lavet kopier af manualen på CD rom for andre, måske kan du lokke ham til at lave en til dig.

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-02-04 12:09

Jeg kan se andre har søgt før dig... og mig - se http://www.kandu.dk/dk/spg/21866
Der er nok kun den løsning at gå den tunge vej ned og købe den danske udgave igennem din fotohandler
Sorry!
Søren

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 12-02-04 12:09

Tilføjelse...

Det er den 8. kommentar der henviser til hans emailadresse.

Chamira

Kommentar
Fra : nielsm_76

Dato : 30-05-04 12:10

jeg har købt cameraet i tyskland,så hvis der er en som har en manual på dansk vil jeg
evt.købe den.