/ Forside/ Interesser / Helbred / Førstehjælp / Spørgsmål
10  granner01 150
Så sku da osse !!!
Fra : Sunowich
Vist : 775 gange
50 point
Dato : 11-02-04 22:25

Hejsa
Jeg har skrevet om dette før men fik ikke problemet løst og måtte formaterer og geninstallerer. Det drejer sig om at jeg har Lokomslyd altså reverb på al lyd på min puter;men denne gang ved jeg nøjagtig hvornår det skete så håber der sidder et klogt hoved der kan hjælpe denne gang. Her for en time siden sad jeg og snakkede med en ven på msn messinger hvor han inviterede til en microfonsamtale og det accepterede jeg lige så snart guiden havde kontrolleret højtalere og mic havde jeg problemet igen som føromtalt Altså LOKUMSLYD Ahhhhh Jeg har xp pro Hjæææælp Mvh Sune

Kommentar
Fra : netper

Dato : 11-02-04 22:33

måske du skulle prøve at stille spørgsmålet i en grupe der passer bedre

Per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 22:36

Det er sku da førstehjælp jeg har brug for her *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-02-04 22:37

Læg patienten i aflåst sideleje og ring 112

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-02-04 22:37

Lokumslyd, hører det ikke under VVS ???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-04 22:46

Luk dine højtalere og brug headset. Telefonreceptionister har det samme problem når de skruer for hæjt op på deres trådløse headset.
Hvis der også er lokumslugt så må du spise lidt mere fiber og drikke lidt mindre øl

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 22:51

Det er altså alvorligt det her og Jeg havde headset på da den forb.....lyd kom det som at stå i en kirke mvh Sune*SS*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-04 22:56

Har du ikke et mixerpanel hvor du kan indstille mikrofonstyrke og diable alt der ikke anvendes.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 22:59

Altså det der ligger i kontrolpanel ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-04 23:04

Stands ulykken først - flå skidtet fra hinanden - og brug skype.
http://www.skype.com
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-02-04 23:06

ja hvis du ikke har andet. Jeg har et Cmedia hvor der er software med der kan man stille en masse, men der skulle kunne listes med indstillingerne.
De fleste nyere kort kan faktisk en masse, men du kan da også prøve at smide driveren ud og så lægge det ind igen altså hvis det har virket før.
Det var mange point for en vits i rullestol

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:07

Øhhh Emesen er det noget bestemt du mener ??? altså jeg sletter msn og bruger skybe for eftertiden *ss*Har du andre idder Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-04 23:09

Du kan bare hente skype og bruge den. Det skal din ven også.
Jeg havde samme problem med messenger. Jeg bruger netmeeting lokalt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:10

Rullestolsvitser kan nu godt være gode Bjarne men ja det var mange point det ender sku med at jeg kommer med i toppen *SS*Det virkede jo for et par timer siden men du mener jeg skal ind i system og smide min lyddriver ud ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:12

Ja men det er jo fint men jeg har jo stadig problemer med lyden nu her efterfølgende emersen Mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-04 23:13

Er det ikke kun i messenger du har lydproblemer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-04 23:16

jeg hopper af her.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:17

Ja

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:18

Nej ikke kun i messinger men det kom da jeg benyttede messinger Nå Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-04 23:38

Hvor står computeren?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:46

I min stue hvoffor Tedd ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-04 23:50

nå fik bare en lumsk mistanke Sune Fik du ikke løst problemet i det forrige spørgsmål du stillede om lokumslyd forøvrigt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-04 23:52

Men du kan jo prøve at stille den ud på lokummet så kan det være de 2 ting ophæver hinanden?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 23:55

Prøv at læse øverst på siden Tedd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 11-02-04 23:56

Nu skal I være søde ved Sune Han har jo et seriøst problem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-02-04 23:59

Det lyder godt nok som dit winXP er noget rod! Har du osse windows messenger installeret?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-04 00:01

Ja åbenbart, men hvad har det med hans computer at gøre?

Du regnede da ikke med at blive taget alvorligt Sune. Du bliver nok nødt til at oprette dig som almindelig bruger under andet nick og spørge lidt anderledes

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 00:01

Tedd er du sjov eller hvad ? eller ka du ikke rigtig læse Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 00:04

Ja bjarne så ku jeg jo lege agent 007 samtidig og fuske lidt Hi hi *SS Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-04 00:04

Ja, det er jo så moderne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-02-04 00:04

Bjarne for dælen da Det var da med hans computer, jeg mente

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-02-04 00:06

Tænk det vidste jeg slleettt ikkeeeeee

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-04 00:08

næh min sidste kommentar var skam seriøst nok Sune, så fald da lidt ned!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-04 00:13

Mange installerer jo MSN messenger, og glemmer at afinstallere windows messenger som er indbygget i winxp. Der kunne måske ligge en konflikt der?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 00:19

Ok undskyld jeg har installeret messinger og hvis der er en i forvejen i xp jaee så har jeg jo åbenbart 2

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-04 00:22

Hvilket lydkort har du forøvrigt?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 00:37

SiS 7018 Audio Accelerator   PCI Brugte lie Aida som keg lie har skrevet et tip om *ss* Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-02-04 00:41

http://www.tweakxp.com/tweak2089.aspx
Her kan du se hvordan du afinstaller windows messenger!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 01:05

Det har jeg så gjort men det hjalp ikke en disse øv Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 12-02-04 01:14

så prøv med de nyeste lydkorts drivere siden du har Aida!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-02-04 01:26

Ok tak indtil videre og Godnat Sune

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 00:35

Tak for svaret tedd.Det hjalp sku at afinstallerer lyddriveren fedt Men det er sku da mærkeligt Mvh Sune

Kommentar
Fra : porse25

Dato : 17-11-07 17:18

oh boy

med tummelumsk hilsen
P.25