/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvor køber man skadede motorcykler ??
Fra : R.brander
Vist : 4626 gange
50 point
Dato : 11-02-04 19:26

Hej!
Jeg er en ung mand på 25 der godt kunne tænke mig at samle min egen mc. måske gerne ud af skadede motorcykler + andet.
Så mit spørgsmål er noget i stil med: KAN MAN IKKE FINDE EN HJEMMESIDE MED NOGLE DER VIL SÆLGE SKADEDE MOTORCYKLER ???
Dem der bliver skadet må da være et eller andet sted!!

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 11-02-04 19:30

Jeg har hørt om nogle der køber af forsikringsselskaber, når de udbetaler fuld forsikring så beholder de det skadede og kan de sælge det ja så gør de det.

Kommentar
Fra : 653421

Dato : 11-02-04 21:13

Man kan også gå på Stumpemarked i HerningMessecenter den 13 Marts 2004 kl. 8-16 eller se på en tysk hjemmeside som heder: www. mobile.de men husk lige at gå ind på told og skat og se hvad lignene MC er blevet vurderet til

Kommentar
Fra : carsten400

Dato : 12-02-04 18:07

prøv ved en hugger, ved ikke om mc huset i kølkær kan hjælpe????

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 13-02-04 23:42

En anden mulighed er Brdr. Jensen i Horsens. De gør en masse i import af alverdens mystiske hel- og halgangbare mc-er. Sydjydsk mc-ophug kunne være en anden mulighed. Linkene kommer her:
http://www.brdr.jensenas.dk/
http://www.sydjyskmcophug.dk
Og endelig er der gode muligheder i tyskland.

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 14-02-04 19:07

Har du været til politi aktioner ?!
Der kan du oftes finde skadet maskiner, da nogle er blevet stjålet og har ligget f.eks. i en skov i mange år og så er blevet fundet..

Jeg har ihvertfald købt 2tal skade scooter, og har nu færdig bygget min Offroader!
MVH
Thomas
www.scooterworld.tk

Kommentar
Fra : Buen

Dato : 11-06-04 15:27

Jeg har hørt at Lc-Racing har forskelligt. Der er både stumper stykker
Men ved at de også opkøber totalsader m.m. SÅ mon ikke de også vil sælge nogen.

Mvh.
Johnny
www.lcracing.dk/

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 13-07-04 00:29

nej du går simpelthen ind på WWW.DBA.DK der finder du masser, der er en ny forhandler der sælger 100´vis af dem også dele.. der kan du få en til en rimelig pris til en ung mand der ikke er videre omkostninger på.. de er virkelig fede nogle af dem er en fælg måske smadret andre et sæde der mangler. og så helt ned i total smadrede.. det er klart det bedste.. man tror det ikke men de er der!