/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
mIRC bot
Fra : wjw
Vist : 190 gange
20 point
Dato : 11-02-04 16:12

En der kender et sted hvor det står en masse om mIRC bots eller kan lave nogle syge funktioner?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-04 19:26

Hvad handler det i det hele taget Om ??? Mvh Sune

Kommentar
Fra : KOspand

Dato : 22-05-04 13:01

prøv at søge på google.dk

Kommentar
Fra : KOspand

Dato : 22-05-04 13:01

prøv at søge på google.dk

Kommentar
Fra : HasHPIT

Dato : 10-01-05 12:45

Jeg har engang lavet en IRC bot i C++, du må godt få koden, hvis du tror du kan få noget ud af den. Den er ikke ligefrem "bruger venlig", så du skal være rimelig godt inde i C++ for at kunne bruge den til noget, ud over det den kan i forvejen, som er at sige dumme ting på kommando.