/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Text -> Opject
Fra : Douink
Vist : 442 gange
100 point
Dato : 11-02-04 14:15

Hejsa... Jeg har lavet en Guldring og kan bare ikke få texten til at klistre sig til den.
Jeg har nu kørt adskellige tutorial hvor man skal "Path Deform" text til en cirkel. det virker også fint. men når jeg så skal gøre det til min ring virker det bare ikke! Kan det være måden jeg har lavet ringen på? Jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal stille op? Her ser du måden jeg har lavet ringen på: http://www.taffix.com/Tutorials/GoldRing/gold_ring.htm
Er der ikke en der ude der kan hjælpe mig?

Med Venlig Hilsen
// Douink

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 11-02-04 20:38

Du skal tilbage i stacks når du laver ringen og der tilføje teksten før du renderer, det vil så sikkert virke.

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 11-02-04 20:41

Kan du ikke lige uddybe det lidt meget? :) jeg ved ikke rigtig hvad du mener der? er lidt noob :(
Ellers 1000 tak for du vil hjælpe

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 12-02-04 20:36

Du skal lave din ring igen og så lægge tekst på samtidigt, det kan ikke gøres efter du har afsluttet projekt, så om igen desværre, men så skulle det også virke. V.H. haeggelin

Kommentar
Fra : chewie_dk

Dato : 30-12-04 12:55

Du kunne måske lave 2 cirkler som gik gennem hinanden, så er der dobbelt så meget plads.. og så tænk i nye baner. måske er det dig der skal regere med lidt geometri.
Mvh Natacha