/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Begrænset antal cifre i tekstbox
Fra : hbloma
Vist : 213 gange
20 point
Dato : 11-02-04 12:33

Hvorledes kan man begrænse antallet af cifre, der vises som resultat af en beregning i et dynamisk tekstfelt eller en input tekst?
På forhånd tak for hjælpen.
Helge

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-04 13:48

Ok. nu har du stillet spørgmålet i fash. Så jeg ved ikke om du kan bruge dette.
I HTML's :

<form>... <input type="text" name="fname" value="Mickey Mouse" /> ...</form>

..kan man f.eks begrænse længden af input-feltet ved at skrive :

<form>... <input type="text" size="4" name="fname" value="Mickey Mouse" /> ...</form>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hbloma

Dato : 11-02-04 14:03

Tak for oplysningerne, men jeg vil helst bruge Action Scripts!
Helge

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 11-02-04 20:51

Helge så skulle du måske havde skrevet hvad svar du forventede, og så villle du nok kun få svar på det du spurte om!.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:32

Prøv igen ..jeg kan ikke hjælpe, så jeg trækker mig fra spørgsmålet.

</MOLOKYLE>