/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
SUB
Fra : ZoXy
Vist : 247 gange
200 point
Dato : 11-02-04 00:42

Er der nogen der ved hvilke fordele/ulemper der kan være hvis man vender enheden så magneten stikker ud fra kabinetet???

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-02-04 01:03

Subben vil nok vælte ned på magneten, da den er tungest. *GG*

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 11-02-04 01:04

Nej....spøg til side.

Jeg mener at lyden måske vil blive mere....."indelukket"

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-02-04 01:20

Du får lyden ude af fase, med de andre højtalere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 11-02-04 05:15

Hejsa

det har ingen betydning med Bas enheder du skal bare huske at fase vende enheden - til + osv.
det bliver anvent i mange højtaler i dag hvor der sider en enhed inde i selve højtaleren eks BOSE
og B&O beolab 2 bruger også denne løsning (el en omvent enhed)
kan kan sammen ligne det med Push Pull metoden hvor man sætter 2 enheder mod hinanden og fasevender den ene ved det opnår man en meget hurtig bas enhed ´ikke bare 2 gange hastigheden man opløfter i 2
jeg har selv en sub i stuen hvor der er 2 15" enheder i push pull og de har samme precise lyd som en 8" enhed

der i mod hvis man gør den med mellemtoner og diskanter vil der opstå mange flere fase forskydninger afhænnig af frekvens så det er udelukkende til frekvenser under 100 Hz

mvh Martin

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-02-04 09:45
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 18:25

Har du fundet ud af det?
For det er vist tid til at lukke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-04 07:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-05-04 12:49

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:58

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-04 09:50

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 14:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen