/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Neurofysiologiassistent
Fra : slatten
Vist : 1058 gange
200 point
Dato : 10-02-04 18:13

Nogle her der har erfaringer med denne uddannelse? Jeg ved i grove træk, hvad det går ud på men mangler lidt "insiderviden".
Hvordan undervises der? Holdundervisning/forelæsninger/gruppearbejde?? Hvor højt er niveauet? Jeg har taget 1. år af sygeplejerskeudd. Hvor meget kan jeg bruge derfra? Hvordan er praktikken?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-02-04 18:20

Højt !!! Hvis du vil gøre karriere, så se her hvad der forventes :

http://www.rheoscience.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 18:21
Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 210 point
Dato : 10-02-04 18:51

Ude på institutionen (sygehuset/høreklinikken afhængig af specialet) er det den virkelige verden med kolleger, læger og patienter/klienter, du beskæftiger dig med. På skolen, som er en afdeling af teknisk skole, er der klasseundervisning og gruppearbejde. Nu har jeg nævnt både høreklinik og sygehus, fordi uddannelsen hedder hospitalteknisk assistent, og du først får differentieret uddannelsen, når du ER startet. det vil dog være en smaddergod ide, om du får dig en praktikplads, før du melder dig på skolen (så vidt jeg husker Odense tekniske Skole). Ring dertil og få en sludder med deres studievejleder (i den verden hedder det Uddannelses- og Erhvervsvejleder). Og held og lykke med foretagendet. Du behøver ikke at flytte til Odense for at få uddannelsen. I skoleperioderne bliver der sørget for et værelse på et skolehjem, så du kan tage den del af sagen med ro, bare du dukker op på skolehjemmet på det indkaldte tidspunkt.

Godkendelse af svar
Fra : slatten

Dato : 27-02-04 16:56

Tak for svaret pbp_et.