/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
3d game desinger ??
Fra : giraffenshale
Vist : 501 gange
401 point
Dato : 10-02-04 02:24

Hey
Jeg har hørt noget om en helt ny uddannelse som skulle hede noget i retningen af 3D game desinger, eller noget i den stil! Er der nogen der ved hvor man muligvis kan tage den uddannelse, hvad den hedder helt konkret, hvor lang tid den tager - bare et eller andet om den uddannelse!?!!

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 10-02-04 09:25

var det ikke i århus et sted...?
århus universitet måske...
beklager jeg ikke har mere info..
mvh Brommi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-02-04 10:24

Prøv at se om der ikke sku være et eller andet om emnet her Mvh sune http://www.google.com/search?q=Game+designer&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Kommentar
Fra : giraffenshale

Dato : 10-02-04 11:36

har tjekket google, syntes bare ikke rigtigt at jeg kan finde noget

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 401 point
Dato : 10-02-04 13:52

Hej Giraffenshale

Jeg tror det er denne uddannelse du leder efter: Klik øverste banner "3D digital artist"

http://www.truemax.dk/

TRUEMAX har efter samråd med en række af de største virksomheder i branchen der er repræsenteret i TRUEMAX´s uddannelsesudvalg, besluttet at udbyde en ny uddannelse som hedder 3D Digital Artist.

Mvh Chamira c",)

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-02-04 13:57

Hej igen

Glemte lige at sige, at du også på siden har mulighed for at se uddannelsens opbygning, tilmelde dig kurser og se kursuskalender, samt hvor de enkelte moduler foregår.

Held og lykke med uddannelsen, det lyder vildt spændende.

Mvh Chamira c",)

Godkendelse af svar
Fra : giraffenshale

Dato : 11-02-04 00:04

Tak for svaret Chamira.
perfekt