/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Effektforstærker brændt af?
Fra : DJ_Puden
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 09-02-04 20:07

Hej.

Jeg tror desværre, at jeg har kommet til at futte min forstærker af i bilen. (Der kom en stor gnist, samt der kom lidt røg der hvor kablet sad fast og det lugtede af brændt elektronik. Det skete da jeg skulle skrue + kablet fast. aner ik om den åbenbart har rørt ved - polen.)
Og så tænkte jeg på om det var muligt for en fag-uddannet mand at kunne lave den..?

Nogen der ved om det er muligt?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-02-04 20:10

Det er muligt, men hvad det koster er ikke til at svare på uden en undersøgelse.

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 09-02-04 20:11

Når først der er gnister og røg.....og som du selv skriver lugter af brændt elektronik. Ja så har jeg desværre aldrig oplevet at det har kunne betale sig at få lavet hvis det overhovedet er muligt at skifte den del der er brændt af.
Det er mine brændte elektronik erfaringer

Accepteret svar
Fra : smut

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-04 20:13

hvis det ikke er en meget dyr forstærker kan det sjældent betale sig men den kan sikkert godt laves
problemet kan være at andre komponenter kan være beskadiget ikke så de ikke virker men bare ikke har de værdier de skal have så den måske går i stykker korttid efter rep
jeg tvivler også på at en elektronik mekaniker vil give dig nogen form for garanti på en evt. reparation

Godkendelse af svar
Fra : DJ_Puden

Dato : 09-02-04 20:17

Tak for svaret smut.

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 09-02-04 20:19

Okay, sorry, men er ny inde i dette forum, så jeg har bare givet pointene til éen person, men jeg takker for jeres indlæg.