/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
cetrallås relæ i opel astra st. car.
Fra : inac
Vist : 2917 gange
8 point
Dato : 09-02-04 18:07

jeg har et problem med centrallåsen i min opel astra st. car, så jeg har ledt efter styrerelæet men jeg har ingen idé om hvor jeg skal begynde at lede.
Er der nogen som ved dette ?

Kommentar
Fra : Quarp

Dato : 09-02-04 18:28

Har selv en fiat. Men der sidder Centrallåsrelæet lige ved sikringerne, og det tror jeg er normalt. Men ellers så prøv at ringe til din opelforhandler, han er nok uden tvivl meget interesseret i at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-02-04 19:08

Ring til et opel-værksted. Hvis du opgiver type og årgang kan de fortælle dig det.
Hvilken fejl er der på relæet.
Emesen.

Kommentar
Fra : inac

Dato : 09-02-04 19:13

centrallåsen er slået helt fra den vil hvenken låse eller åbne. det var netrep.dk der fortalte at den nok var gal med styrerelæet.
jeg kan godt åbne og låse alle dørene manuelt med nøgle.

Kommentar
Fra : Quarp

Dato : 09-02-04 19:19

Det kan jo sikkert være mange ting. Evt en centrallåsmotor som er brændt af eller en en knækket ledning. Men grib knoglen og ring ned til opel

Kommentar
Fra : Karina.

Dato : 27-02-04 07:42

det sidder bag plastpanel i fodrummet højre side

Kommentar
Fra : skaaning

Dato : 11-04-04 19:10

hvis det ikke virker og hvis det er lavet på samme måde som en zafira skal du sætte nøglen i tændingslåsen og sætte tænding på. derefter trykke på åbne og lukke knapperne så burde det virke igen.