/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
2-taksolie!
Fra : TEAS
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 09-02-04 16:16

Hvor på nettet finder jeg en god fuldsyntetisk 2-taksolie til en rimelig pris.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-02-04 16:18

www,thansen.dk
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 09-02-04 16:19

www.thansen.dk
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 09-02-04 16:21

Og så hedder det 2 takt's olie, da det bruges til 2 takt's motorer (pedant? . . . jada )

vh ole

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 16:26

>>olarsen, som en ivrig bruger af tastefejl vil jeg holde øje med dig og se om du er helt perfekt i retskrivningen

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 09-02-04 16:31

Ups, nu skal jeg så til at køre stavekrontol på alt hvad jeg skirver!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 16:34

nemli'

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 09-02-04 17:46

Hej.
Som pallebhansen skriver, kan du købe ved T-Hansen. Så skulle det også være den der Agip til 89,00kr.

Men hvis jeg skulle vælge, ville jeg give en 9 kr. ekstra, og købe den ved http://www.west-import.dk/
Ulempen ved dette er bare, at der skal betales for forsendelsen.
Og T-Hansen, ja.....de ligger jo efterhånden rundt omkring i Dk. Der kan du hente den selv.

Mvh,
Mordex.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 10-02-04 15:33

Tak for svaret pallebhansen.
Der er mange gode ting hos thansen
jeg vil bestille olien der.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-02-04 21:29

Ja selv tak, og se så at få et gratis katalog til din maskine, selv portoen er gratis, og så har de efterhånden butikker mange steder.
Endvidere er de også rigtig billige med bil og computerdele.
VH Palle Hansen