/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Daginstitutioner i odense.
Fra : Loenfeldt
Vist : 560 gange
185 point
Dato : 09-02-04 09:54

Hej.
Er der nogle der kan hjælpe mig, med nogle oplysninger omkring daginstitutionernes historie i odense ? ( fra 1800-tallet og frem til idag)
Evt. hvor jeg kan få nogle informationer og fotos.

Mvh Loenfeldt.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 09-02-04 16:38

Personlig ville jeg gå ind på BUPL weebside og se om der ikke er noget der omhandler tiden på det pågældene tidspunkt.Jeg mener deres jhjemmeside også omhandler den historiske periode? Du kan også bruge lokalhistorisk arkiv og se om der er noget der fortæller BUPL gennem tiderne.
mvh. andersen

nb: der er flere forskellioge måder at finde det! det er bare om at gå på nettet

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-02-04 16:18

Loenfeldt

http://www.odmus.dk/odensebilleder/billedliste.asp

Men den kendte du sikkkert nok ?
/PG

Kommentar
Fra : Loenfeldt

Dato : 27-02-04 18:04

Hej.
Jeg kender den side, men de har ikke lige det jeg skal bruge.

mvh Loenfeldt

Kommentar
Fra : dscoop80