/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Drop down menu
Fra : Better_Performance
Vist : 572 gange
200 point
Dato : 08-02-04 20:40

Hvad i alverden skal jeg stille op.

Jeg ved at man med enten Dreamweaver eller Fireworks kan skabe en drop down menu, men hvordan i alverden gør man??

Det er lykkedes mig i Fireworks at skabe en pop up menu, og den virker også fint i previes, problemet opstår først når jeg importerer html koden i Dreamweaver, jeg kan se den er der, men den er usynlig og uden funktion

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 08-02-04 21:05

Hejsa
Hvad med http://www.rel7star.dk/tutorial/
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-02-04 21:42

Tak for svaret CLAN.
         Hårdt arbejde men det virker