/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Spæring af bl.a. exe filer.
Fra : oiudgiou
Vist : 208 gange
200 point
Dato : 08-02-04 14:36

Jeg har opgraderet fra Norton Internet Security 2003 til Norton Internet Security 2004, det skulle jeg aldrig have gjort. Problemet er det kendte at man ikke kan sende og modtage div. filer i outlook 2002. Alt sammen bestemt af Symantec som nu finder at de skal bestemme hvad man skal kunne modtage og sende. Før kunne man komme uden om dette problem ved at "give tilladelse" i registreringsdatabasen til at modtage bestemte filer. Det går ikke længere når NIS 2004 er installeret. Er der nogle som ved hvordan det så er muligt at få lov til at sende og modtage bl.a. exe filer? Et andet problem er nu også at man ikke kan sende en mail til folk som har sat "out of office" svar på. Jo de er sgu dygtige hos Symantec, men man kan jo overveje at anvende noget andet software.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 14:52

Slet det og installer Avg http://www.grisoft.com/us/us_index.php det er godt gratis brugervenligt og problemfrit mvh Sune

Kommentar
Fra : oiudgiou

Dato : 08-02-04 14:59

Det var selvfølgelig en mulighed, hvis nu ikke det lykkedes at få "skidtet" til at makke ret..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 15:05

Jeg har prøvet en del forskellige programmer men ingen der var så godt som avg det har også opnået en eller anden pris for nylig Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 14:35

Hva så har du fået skik på det ?Mvh Sune

Kommentar
Fra : oiudgiou

Dato : 10-02-04 08:34

Nej desværre ikke endnu.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 02:02

Så prøv dog det jeg siger det virke mvh Sune

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 18-02-04 23:28

Hej sune.

Jeg har lige lusket AVG hjemmesiden. Blev helt glad da du nævnte at der kunne man finde et gratis antivrus program...
Men synes det ser ud som om det blot er trial-versioner(30dage). Eller er der noget jeg har misforstået..?

Men kan forstå at du bruger det.
Hvordan ser det ud med opdatering af virusdifinationen?
Gør den det selv? Hvor tit? Og er det noget man selv kan styre?

Mvh Wofler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:44

Hej Ser først dit spørgsmål nu Men bedre sent....http://free.grisoft.com/doc/1 ude til højre står der get avg free det er der du skal ind Ja ja og ja til dine spørgsmål om programmet
Mvh Sune