/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SR50 manual søges
Fra : jaaa
Vist : 220 gange
20 point
Dato : 07-02-04 13:03

Da min far har en Aprilla SR50 fra 96 søger jeg en manual/værkstedsmanual. Jeg vil være taknemmelig hvis der er en som vil henvende sig snarest.

Hilsen
Jan

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 14:52

Det er kun knallertmekanikere der har en sådan
Du kan få www.thansen.dk katalog med reservedele og splittegning af nogle dele, helt gratis tilsendt
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jaaa

Dato : 07-02-04 15:20

Det må da være muligt, at få en manual til en knallert, når man kan gå ned i forretningerne og købe værkstedsmanualer til en bil.
Hilsen
Jan

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 16:18

Det kan du heller ikke, men du kan købe en Haynes reparationsbog til nogle mærker, men så vidt jeg kan se ikke til din SR50.
Har ledt på biblioteket.
Det er muligt at en knallertmekaniker vil give dig kopier, men de holder som regel bøgerne tæt til kroppen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : jaaa

Dato : 07-02-04 16:37

Hej Palle
Tak for tippet. Jeg har fundet en manual i England.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 16:49

Det var godt
Hvis de har en Haynes i England, så burde de også have den på Biblioteket, prøv om du med teksten fra england, kan få noget på søgning i biblioteket.
http://bibliotek.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mrmujak

Dato : 21-02-04 17:50

her er en side med nogle billeder håber du kan bruge dem.

http://www.easyparts.nl/choosedrawings_en.php3?brandid=1&modelid=382&submodelindex=

prøv den...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-02-04 21:24

mrmujak, jeg kender godt den side, men jeg syntes at billederne er for ringe, desuden er der ikke nogen vejledning, så de kan aldrig måle sig med en god værkstedsmanual.
Man kan også bede en specielboghandel, om at fremskaffe manual, de kan næsten altid give en fotokopi af hele bogen.
jaaa: Du skal huske at lukke spørgsmålet ved at klikke på accepter, ud for det spørgsmål der kommer nærmest besvarelsen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-04 07:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:54

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-04 09:43

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 09:24

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen