/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Amway, ABN Denmark, Amivo - erfaringer?
Fra : tjuel
Vist : 879 gange
200 point
Dato : 07-02-04 11:22

Er der nogen som kender noget til ovenstående selskaber?

For mig lyder det altså som en knap så lovlig forretning.

Kommentarer udbedes

Kommentar
Fra : ak

Dato : 17-03-04 11:38

Det er en særdeles interessant og facinerende forretning, som der absolut ikke er noget ulovligt i

Kommentar
Fra : hugh.dk

Dato : 28-07-04 02:10

Nej den forretning er bestemt ikke ulovlig. Den lyder bare "for godt til at være sand", derfor mener man, at den nok er ulovlig. Men undersøg det hos forbrugerrådet/forbrugerstyrelsen og så vil du finde ud af, at det er en reel og lovlig forretning.
Det var også min tanke omkring Amway, da jeg blev prensenteret for den. Men i dag har jeg og flere af mine venner en ret god indtægt fra den forretning. Så bare undersøg det nærmere.

Accepteret svar
Fra : rpoder

Modtaget 200 point
Dato : 16-02-05 23:35

En af mine venner har lige kontaktet mig - og jeg var lidt nysgerrig, så jeg har søgt på nettet. Man kan bl.a. læse lidt på www.jag.me.uk/misc/amway.
Det er korrekt at det ikke er et ulovligt pyramidespil, da der sælges produkter, men som det fremgår af nogle af dokumenterne, har Amway's forretning meget tilfælles med pyramidespil - også at man ikke tjener på det. Søg eventuelt også kun på "Amway" og du finder flere sider om emnet.
Mit råd: Hold nallerne væk og køb dine husholdningprodukter på tilbud i detailhandelen (eller discount-kæde).

Godkendelse af svar
Fra : tjuel

Dato : 02-09-06 20:26

Tak for svaret rpoder.