/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
HJÆLP TIL VORES MARKEDSUNDERSØGELSE
Fra : NielsPT
Vist : 603 gange
41 point
Dato : 07-02-04 11:05

Hejsa alle

*** BEMÆRK: KUN TIL UDEBOENDE MENNESKER FRA 20 ÅR OP OPEFTER!!!***

Vi er 4 gutter fra 3.g der er igang med et erhvervsøkonomi-projekt! (EØ)
Vi har lavet et virtuelt produkt, vi kalder CA-pal, og vil så lave alle produktions/fremførings planerne, udregningerne, budgetter osv. osv. osv.

Men først skal vi lave en markedsundersøgelse!!

Så hvis du vil hjælpe os, med at svare på nogle nemme spørgsmål, OM MAD- INDKØB OG LAVNING så klik ind på:

www.geocities.com/capal2004

I er også velkomne til at lægge en kommentar i vores gæstebog med ideer osv.

For at kunne stemme skal man ved hvert spørgsmål trykke 'vote' og derefter 'back'

Mvh 4 fyre fra 3.gVI VIL GERNE OPFORDRE TIL AT I, LIGESOM OS, TAGER DET 100% SERIØST!
Niels/Morten/Morten/Kasper

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-02-04 11:37

Og hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-02-04 11:41

øøhhhmmm tror sørme spørgsmålet er:
Vil I venligst deltage i vores projekt... simpelt og enkelt.

Karina

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-02-04 11:54

tak skal du have Karina.. Bette_Performance hvis det generer dig, så lad dog være med at deltage..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-02-04 12:29

Det var så lidt (og har deltaget i jeres undersøgelse)

God weekend
Karina

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-02-04 12:46

Det har jeg skam også, je ger bare spændt på at se hvordan du vil fordele pointene

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-02-04 13:00

*GGG giv du dem bare til Better Perfomance, han trænger måske mere end jeg gør, jeg har så mange i forvejen og ikke en daddel at bruge dem til..... jeg behøver ikke point for at hjælpe med jeres undersøgelse, fornøjelsen var helt på min side.

1 - 2 mange at dele imellem - kommer der flere så tag og giv dem til den der er sødest

Karina

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 41 point
Dato : 07-02-04 14:14

Nu har jeg også deltaget, og giver Better_Perfomance ret. det er jo ikke til at dele point her.
Point er da gode at have, jeg fylder dem i min hovedpude,,, og den er ikke helt fyldt op endnu
Vudering af hjemmesiden er, at den er skrevet venligt og informativt,
dog syntes jeg at et langt spørgeskema, havde været nemmere at udfylde. <- tak Karina.

Det værste er når sådanne skemaer ligger over flere sider, og at man så
ikke hved hvad næste side bringer, og hvor mange næste sider der er.

Får vi den samlede sum af Jeres spørgeskema når i er færdige ?
Jeg er bare nysgerrig.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-02-04 14:29

natmaden.. Så er det hermed bestemt - du får pointene, når jeg vælger at lukke spørgsmålet.. (selvom Karina også var meget sød og en god kandidat til at få dem!!)

Vi lavede hjemmesiden på ca ½ time, så mange tak for roserne. Vi synes det er vigtigt, at hjemmesiden er venlig og informativ, som du skriver!

Jeg skal nok bidrage med resultatet af vores projekt, men I må nok væbne jer med tålmodighed, da jeg først rigtigt kan følge op på det hele, når konkurrencen slutter om ca 2 mdr..

Men mange tak for jeres deltagelse!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-02-04 14:52

½ time! Godt gået.... 2mdr på kandu,,,, det da ikke lang tid
Held og lykke !
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Nina20

Dato : 18-02-04 10:36

Fedt projekt - ved at besvare kommer man også selv til at tænke over sine egne madvaner

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-01-05 06:01

ok 2 mdr kan være lang tid !

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 02-01-06 22:05

.