/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Outlook Express 6.
Fra : djanzze
Vist : 386 gange
44 point
Dato : 07-02-04 10:55

Efter at jeg har skiftet PC og nu er begyndt at anvende Outlook Express 6. Sker der det at jeg får følgende meddelelse. "Outlook Express fjernede følgende usikre filer, der er vedhæftet e. mailen". Hmm... Hvordan får jeg lige ændret på det? Ofte sender jeg vedhæftet filer fra mit arbejde, således at jeg kan arbejde videre hjemme, eller andre sender et Word dokument til mig. Det hjælper jo ikke en sk.. når de så ikke kommer frem.
Håber at der er en herinde som kan hjælpe med løsningen.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 54 point
Dato : 07-02-04 11:07

Gå i funktioner herefter indstillinger og vælg fanebladet sikkerhed og fjern et flueben ud for "Tillad ikke at vedhæftede filer osv.

Så skulle det virke.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-04 11:10

Men pas på, der er mange vedhæftede virus pt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-02-04 11:45

Hej Djanzze
Præcis det samme skete for mig. Fra en kammerat fik jeg følgende tip:

Tryk "Videresend", og dobbeltklik på den vedhæftede fil. Og pingo så åbnes dokumentet.

Prøv det, og fortæl lige om det også virkede på din PC ?
Jeg kan ikke forklare hvorfor, men det er der måske andre, der har en forklaring på ?
/PG

Godkendelse af svar
Fra : djanzze

Dato : 07-02-04 12:33

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-02-04 13:19

Selv tak og god weekend

//bentjuul