/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
næse operation hvor?
Fra : jane041077
Vist : 1400 gange
22 point
Dato : 06-02-04 23:03

Jeg ønsker at få rettet min næse som jeg ikke syntes passer til mit ansigt. Problemet er at det ikke er til
at gennemskue hvem af lægerne som er dygtige håndværkere. Min lillebror fik sin rettet sin næse i Danmark med et grimt resultat.
Jeg har selv på fornemmelsen at jeg skal tage til Californien hvor lægerne foretager mange kosmetiske operationer pga. hollywood effekten. Men jeg har også hørt at svenskerne er dygtige til at lave næser.
Jeg ønsker et pænt resultat, og er villig til at betale det som det koster.

Venlig hilsen

Jane Jensen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 23:33
Kommentar
Fra : babee

Dato : 07-02-04 10:34

hvad med i vejle der ligger en klinik som vist skulle være okay så sparrer du jo også en masse penge. kender en da har fået lavet bryster der oppe med et rigtig flot resultat
hilsen babee

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 12:04

Babee vi vil se beviser *hi hi*Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-02-04 14:36

Har du fundet ud af noget ?? Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-02-04 02:00

Hvordan kan det være man bruger andres tid uden at gide at svare ??? Underligt Mvh Sune

Kommentar
Fra : black_silver

Dato : 18-08-04 18:19

Hvis det stadig er relevant.

Min søster fik ordnet sin næse hos Bonnie Ericsen. Hun var ærlig nok og sagde at hendes næse var lidt kompliceret, hvorfor vi blev sendt til Tyskland. Kirugen i tyskland kunne tale dansk, og sting osv. bliv efterset i Danmark.

Ingen ar og tilfredsstillende resultat. Hun fik så meget selvtillid!

http://www.erichsens-klinik.dk/

Den ligger på Sjælland, ved ikke hvor du bor?

Kommentar
Fra : truntte

Dato : 09-11-04 00:00

hej er der nogen som har nogen adresser på læger i Sverige, som opererer ens næse, fordi har hørt det er billigere i Sverige!..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:40

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ?? Mvh sune