/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Meter til indspilning.
Fra : dat
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 06-02-04 21:02

Hejsa.
Jeg skal til at lave kopier af mine gamle (lak)plader, men jeg mangler et meter hvor man kan se hvor kraftig man indspiller på harddisken (altså inden jeg brænder til CD). Jeg er jo selvfølgelig interesseret i at indspille så kraftig som muligt, og derfor mangler jeg et meter der kan vise hvor kraftig jeg kan indspille på harddisken. Det jeg søger er et meter på PC-skærmen der viser indspilningsstyrken inden jeg starter optagelsen på harddisken. Hvor finder jeg et sådanne.
VH
dat

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-04 21:27
Godkendelse af svar
Fra : dat

Dato : 09-02-04 16:48

Tak for svaret pallebhansen.
Det var rart at komme i gang.
VH
dat

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-02-04 18:10

Jeg har nu ledt efter den, og en søgning gav dette resultat?
Musicmatch 8.2
JARL7-R92LW-AG5Q4-75GU7
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dat

Dato : 10-02-04 13:52

Hej Palle Hansen.
Jeg er ikke en haj til nettet.
Men jeg prøver at finde sider med Musicmatch 8.2, og finder den officielle (og en masse andre), og det er ok.
Men jeg kan forstå, at du også sender JARL7-R92LW-AG5Q4-75GU7 til licensen, tak for det, men hvor finder jeg siden hvor jeg kan anvende JARL7-R92LW-AG5Q4-75GU7??????
Det jeg mangler er en side hvor jeg kan downloade Musicmatch 8.2, og bruge JARL7-R92LW-AG5Q4-75GU7?????
Jeg er ikke interesseret i at købe Musicmatch 8.2, eller få den på prøve i 30 dage, idet det projekt jeg har gang i er ret omfattende, og ikke lader sig gøre på 30 dage.......Get my problem????
Jeg kan sende dig min e-mail adresse!!!!!
Ellers godt gået, og tak.
Hilsen
dat

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-02-04 22:06

Ja send lige e-mail adr. så får du vejledning med det samme.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dat

Dato : 11-02-04 13:00

OK
claussilk@jubiimail.dk
Tak.