/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
c5 3.0 rapporttilretninger
Fra : rodbro1
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 06-02-04 20:32

Jeg har hentet mine fem mulige rapporttilretninger. Jeg vil gerne have endnu en, men bruger ikke fire af dem jeg allerede har. Hvordan slipper jeg af med disse fire, som jeg ikke anvender??
mvh.rodbro

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 20:36

Hejsa
Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor ikke bare tilrette en af dem du ikke bruger a'li'veller
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 20:37

NB: En fed side med masser af hjælp / vejledning http://www.supermalka.dk/pilot/index.html

Kommentar
Fra : rodbro1

Dato : 06-02-04 21:03

hej Clan
Jeg har været omkring supermalka. Og har fulgt hendes anvisninger.
Jeg kan slette mine importerede rapporter og kan importere rykkerrapport etc. Men når jeg forsøger at importere en faktura får jeg flg meddelelse.:
C5faktura/OrdKartArkiv/Pre-body
Syntaksfejl
- Og rapporten importeres ikke?!
mvh.rodbro

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 200 point
Dato : 06-02-04 23:33

Den du forsøger at importere er ikke fra samme version af C5 som den, du vil importere i. Du skal kun importere rapporter fra den mappe, hvor C5 er installeret, o som altså hører til den rigtige version.

Kommentar
Fra : rodbro1

Dato : 07-02-04 00:34

Jo, sådan er det nok. Jeg kunne tilsyneladende slette de importerede rapporter i udviklingsmenuen men uden at kunne importere. Jeg løste problemet på vanlig vis hvad angår tilfældet c5: når problemerne bliver for store, sletter jeg programmet og installerer påny , lægger backupen oveni og så bruger 20min på med forskellige metoder at læse koderne ind.
I dette tilfælde forsøgte jeg mig lidt alternativt. Nemlig, ved at opdatere programmet. Dvs. det lykkedes mig ikke at opdatere mit egentlige program men derimod en kopi heraf, som jeg så kunne lægger over i det der ligger på cdrevet, og derefter bruge den obligatoriske halve time på forskelligvis, at læse koderne ind.
Og, det lykkedes sgu, nu kan jeg igen importere og slette som jeg vil.

Godkendelse af svar
Fra : rodbro1

Dato : 07-02-04 00:38

Tak for svaret mariafrederiksen.
Du har også tidligere afklaret situationen
mvh. Rodbro

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 07-02-04 11:02

Du kan i version 3.00 udlæse koder til fil. Det er altid en god ting at gøre, så har du den, hvis du skal ominstallere. Kald filen noget med koder.kod