/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
Flash og database...... kan jeg det?
Fra : bondeknold
Vist : 282 gange
200 point
Dato : 06-02-04 19:23

Jeg har brug for at få at vide om det er muligt at hente en .swf fil som er lagt ind i enten en access database eller en mysql database, og så gengive den i flash........enten igennem et asp script eller et php script!!

Evt. hvis der er nogen som har et link til et sted hvor der er en tutorial om netop dette.

Men vigtigst er det dog at få at vide om det kan lade sig gøre!!

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 06-02-04 22:22

Hej.

Indsæt et ActiveX-object. Der står Macromedia Flash Factory Object på listen... i Access 2000!! Hvordan det så lige skal virke i praksis, tør jeg ikke sige. Jeg har "kun" arbejdet en del med VBA... Hvad skal du have det til at kunne?

Ulle

Kommentar
Fra : bondeknold

Dato : 08-02-04 17:39

Det skal jeg lige have prøvet af........! Jeg skal bruge det til et site i flash, som skal kunne vise en del forskellige filmklip. Grunden til at jeg ikke bare ligger det ind i flash, er for at spare på loading tiden i flash..........