/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Fås Basic Tutoral På Dansk?
Fra : Douink
Vist : 932 gange
40 point
Dato : 06-02-04 15:39

Kan man få den Tutorals der følger med 3D Studio Max instalationen på dansk?
Ved du hvor?
Helst en free to download? men gerne også en man kan købe hvis der ikke er suport på dansk til programmets Tutoral

1000 tak for svaret!

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 06-02-04 16:07
Kommentar
Fra : Douink

Dato : 06-02-04 16:57

Hej Better Performance!

1000 Tak for hjælpen... men jeg har været der :(

Det er selv Tutoral der følger med CDerne til 3D Max 5... Linket du gav er et meget godt bug på en af de bedste 3D max sider på dansk. men var ikke lige det jeg manglede...
Ellers 1000 tak :)

/// VH Douink

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 06-02-04 23:36

Den kan ikke fås men du kan få svensk, til 3ds Max og der er kommet en dansk til 3DS Max 5, men faktisk er det meget svært at oversætte til et andet sprog, da brugerfladen er engelsk og ikke dansk. Har selv haft en instruktør i 3DS Max som prøvede at oversætte det til mig men meningen med det var overskueligt, men arbejd dig igennem de forskellige måder der er og så brug de tutorials der findes så lære du måske det alligevel. Held og lykke det er enormt spændene at arbejde/lege med 3D og hvis du først bliver grebet at det skal det nok komme, tro mig. Jan H.

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 09-02-04 16:35

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 04-03-04 19:55

Håber du kan bruge svensk, med det er jo lidt anderledes. P.S. du har ikke lukket for det her måske du skulle prøve og spørge igen da du jo ikke har fået flere svar?. hell med 3D. Jan Hæggelin/Cad House

Kommentar
Fra : hashhh20

Dato : 25-05-04 12:39

3dmaxer.dk har en section med tutorials til 3ds max på dansk.. ellers så prøv translation.langenberg.com der er en engelsk til dansk translater =) den er ikk alt for god, men hjælpsom hvis man skal ha noget hurtigt oversat :)

Kommentar
Fra : larslind

Dato : 17-03-05 09:18

www.3dshoppen.dk se under bøger,......max 5 (billig) og max 6 super bøger til en begynder PÅ DANSK

hilsen