/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
HJÆLP TIL VORES MARKEDSUNDERSØGELSE
Fra : NielsPT
Vist : 585 gange
93 point
Dato : 06-02-04 13:28

Hejsa alle

*** BEMÆRK: KUN TIL UDEBOENDE MENNESKER FRA 20 ÅR OP OPEFTER!!!***

Vi er 4 gutter fra 3.g der er igang med et erhvervsøkonomi-projekt! (EØ)
Vi har lavet et virtuelt produkt, vi kalder CA-pal, og vil så lave alle produktions/fremførings planerne, udregningerne, budgetter osv. osv. osv.

Men først skal vi lave en markedsundersøgelse!!

Så hvis du vil hjælpe os, med at svare på nogle nemme spørgsmål, OM MAD- INDKØB OG LAVNING så klik ind på:

www.geocities.com/capal2004

I er også velkomne til at lægge en kommentar i vores gæstebog med ideer osv.

For at kunne stemme skal man ved hvert spørgsmål trykke 'vote' og derefter 'back'

Mvh 4 fyre fra 3.gVI VIL GERNE OPFORDRE TIL AT I, LIGESOM OS, TAGER DET 100% SERIØST!
Niels/Morten/Morten/Kasper

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 13:42

Sådan.. Hvordan vil i så have man skal kunne besvare jeres spørgsmål ?

Kommentar
Fra : ScaryMary

Dato : 06-02-04 14:34

Færdig

Kh Lena.

Accepteret svar
Fra : itgrafen

Modtaget 93 point
Dato : 06-02-04 15:11

Er det muligt at vi får en tilbagemelding om hvordan det videre går med projektet?
Det ser ud som om i har fået en god ide.

vh
dorthe - multimediedesigner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 15:37

Så har jeg givet mit besyv med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-02-04 16:35

Zerg.. Ved jeg ikke helt, men vi skulle jo sætte nogle points på..

ScaryMary.. Tusind tak!!

itgrafen.. Selvfølgelig, jeg skal nok vende tilbage. Vi skal jo være med i konkurence med andre EØ-ideer, så det bliver da spændende at se hvor langt vi når med det.

Molokyle.. Også tusind tak til dig!!

Mange tak
Mvh
Niels + gruppen

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-02-04 16:43

Held og lykke med jeres projekt…

Jeg har deltaget. Og er spændt på at læse vider om det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-04 16:49

Hej NielsPT
Så er det gjort, held og lykke med projektet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-02-04 16:57

buch78 og bentjuul > Mange mange tak!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 06-02-04 16:57

Så det var det - så må vi se hvor meget suppe der kan koges på den

mvh Berpox

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-02-04 17:41

Hmm. nogle af spørgsmålene manglede da "vote" knapper...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-02-04 17:49

ikke i min browser.. Er der andre der har det problem?
Men tag for din deltagelse Birgitta!!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-02-04 17:50

tag = tak, selvfølgelig

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-02-04 10:35

Jeg havde ingen problemer.. med knapperne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-02-04 14:28

Mærrrk'ligt... jeg mangler altså stadig 3 voteknapper....
Kan I ikke se på resultatet, om der er andre, der ikke har svaret på nogle af spørgsmålene?

Hos mig er det spørgsmålet om 1) "hvor mange forskellige butikker.." 2) "Hvor ofte benyttes butikkernes tilbud..." og 3) "Hvor mange procent er impulskøb..." -Det ser ud som om, der slet ikke er plads til voteknapperne. Og det allesidste spørgsmål er skrevet oveni den røde tekst nederst på siden.

Men det er bestemt ikke for at kritisere jer, at jeg lige remser det op. Det var bare hvis I skulle kunne bruge det til noget... Men det kan jo også være min computer, der ikke kan læse rigtigt...

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-02-04 14:35

hmm..
Det lyder altså mærkeligt! Jeg selv har ikke problemer med at se knapperne, og det har de fleste andre vidst heller ikke..

Hvis du har lyst, så vil jeg da gerne have hvis du så skrev svarene på de 3 spørgsmål her, - så skal jeg nemlig nok få dem med i vores undersøgelse.

Tak for henvendelsen, jeg skal lige se om jeg kan fixe noget. Men du må hellere end gerne svare her

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-02-04 14:56

Okay,

1)-Handler i flere end 5 butikker om måneden. 2) Butikkernes tilbud benyttes en gang imellem.... 3) 20-40% impulskøb

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 13:01

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 02-01-06 22:05

.