/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hacker angreb ??
Fra : Xfirm
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 06-02-04 11:38

Hvordan kan det være at min computer pludselig genstarter af sig selv ??
det sker både dag og nat men kun når jeg er på nettet men har også en kabelmodem forbindelse
har prøvet med 2 Firewall programmer og 1 antivirus program men lige lidt hjælper det ??
er ved at være ret træt af det så PLEASE hjælp

TQ

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 06-02-04 11:40

mener du den bare starter af sig selv ??
hvis ja skal du gå ind i bios og slå wake on lan fra eller hvis der er andet med wake on
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:40

Kan være din CPU bliver for varm ,så kan den genstarte af sig selv, men ellers så prøv at tage den ene ram slot ud hvis du køre med 2, da dette kan være fejlen, hvis de ikke kan arbejde sammen de 2 ram.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-02-04 11:43

Prøv at gå ind på www.spywarefri.dk her er nogle experter der vil kunne hjælpe dig. Men det er også vigtigt hvis du kører med XP at din XP'er opdateret, det kan den blive her
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

bentjuul

Kommentar
Fra : Xfirm

Dato : 06-02-04 11:53

Hej
har prøvet for et stykke tid siden at køle den ned med en ekstra ekstern blæser men det hjalp ikke
Hvordan går jeg ind og retter den wake on lan ??

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:54

Så prøv at tage en ram block ud hvis du køre med 2.. wake on lan finder du inde i BIOS der kommer du sikkert ind ved når du genstarter trykker "DEL" eller F10.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-02-04 15:20

Lyder som en trojaner :

http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm ..står der i øjeblikket :

Citat
Onlinescan for trojanske heste:

Ingen gode online-
scannere i øjeblikket.

Men du får hutigt hjælp på : http://www.spywarefri.dk/forum/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : w3ird0.dk

Dato : 09-02-04 19:34

Hvis det kun er når du er på nettet lyder det som blaster ormen, troede ellers den var mere eller mindre udryddet. Hvis din computer er opdateret med vindows update kan du fjerne den eventuelle orm med den her
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e70a0d8b-fe98-493f-ad76-bf673a38b4cf&displaylang=da

Hvis den ikke er opdateret er det den her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074&displaylang=da
Håber det virker

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:54

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-04 13:00

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Xfirm

Dato : 06-07-04 20:16

Tak for svaret molokyle.