/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Detalje i stifinder hver gang
Fra : billif
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 06-02-04 08:10

I stifinderen kan man få vist store iconer mm. men også detalje, hvordan kan jeg sætte visningen op så den bare hvergang jeg kalder stifinderren får den til at vise indholdet i detalje i w2k og xp så jeg er fri for at vælge.

mvh Henrik

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-04 08:38

Hej Henrik!

Start stifinder - udfør og ændrer indstillinger som du vil have dem i den aktuelle mappe.

Derefter vælger du >funktioner >mappeindstillinger - der kan man lave mange indstillinger; men vælg faneblad "vis" og marker "husk hver mappes visningsindstilling", så skal du vælge i øverste del "Anvend på alle mapper" - PCén arbejder nu med valgte oplysninger og afslut med anvend og ok.

Så skulle den være der!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : billif

Dato : 06-02-04 15:48

Tak for svaret Bjarne_H.