/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Pris på jernvarmerør
Fra : hennooah
Vist : 2921 gange
60 point
Dato : 05-02-04 22:57

Jeg skal snart til at flytte mit fyr over i min stald, dertil skal jeg bruge ca. 50 m. 3/4"
dobbelt rør PRIS 10,000 KR, kan det virkelig ikke købes billigere.

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 05-02-04 23:10

Hvor er din pris fra.. ?

Flemming

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 05-02-04 23:19

Det lyder som 2x50 meter = 100 kr pr. løbende meter !
Denne pris må da inkludere rendegraver, montering, osv ?
Ren materialepris for jernrør er en brøkdel.
/PG

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 06-02-04 01:51

Mon ikke det er isolerede Løgstørrør

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 08-02-04 19:24

Fjernvarmerør skulle der have stået i overskriften.
Rørene skal være isoleret og de skal graves ned.
Dem jeg har pris på er preisoleret pex-rør som jeg har fundet på www.rosen-dal.dk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 19:38

Det var en tyrkfejl der vil noget

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 19:45
Kommentar
Fra : katana45

Dato : 23-02-04 08:25

du kan få dem for ca 50 kr pr meter (måske billigere) og så er det præisoleret plast rør så det kan sagtens lade sig gøre men hvor i landet kommer du fra
venlig hilsen Katana45.

Kommentar
Fra : hennooah

Dato : 25-02-04 23:22

Jeg bor mellem Horsens og Silkeborg.
Præisoleret rør, er de isoleret lige så godt som Løgstørrør ( fjernvarmerør ).
Hvor har du prisen fra.

Kommentar
Fra : katana45

Dato : 26-02-04 08:21

jeg kender en der sælger det i kolding men det er en andensortering derfor er de billige men de fejler ikke noget jeg har købt noget der til billige penge men det er enkelt rør men så skal du bare ligge to ved siden af hinanden men det er billigere og de er præ fabrikeret med isolering samt kappe

Godkendelse af svar
Fra : hennooah

Dato : 03-03-06 23:13

Tak for svaret BjarneD.
Bedre sent end aldrig.
Jeg endte med at købe løgstørrør ved den lokale fjernvarme.

Kommentar
Fra : BjarneD