/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film på harddisk
Fra : resteek
Vist : 448 gange
20 point
Dato : 05-02-04 16:29

er der nogen der har kendskab til klubber hvor man får film på harddisk sendt imod et beløb

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-04 16:34

Vil du da købe en harddisk ???????
Du mener vel downloade ?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-02-04 17:00

jeg har ikke helt forstået hvad du mener resteek.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-04 17:27

Nej man kan ikke få film på hardisk, men man kan selv downloade nogle, eller købe/låne film på CDèr eller hvis man har et DVD-drev, selv ligge dem ind på sin hardisk.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : resteek

Dato : 05-02-04 17:27

jeg ved ude fra mit arbejde er der nogle der får harddiske hjem hvor de er fyldt med film de nyste

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 17:36

spørg dem og pas på APG (antipiratgruppen) De vil omgående forlange at vi skal betale afgifter på vore harddiske i forhold til størrelsen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-04 17:41

Det du mener er vel at man lejer en harddisk med film.
Dette ville så kræve en DVD afspiller med flytbar harddisk.
Hvilket igen ville kræve at lejer var sagkyndig (forestil dig hvor meget man kunne ødelægge)
Hvis du har hørt om noget sådant må det vist være på "det sorte marked".
I praksis ville det naturligvis være muligt, men hvilket selskab ville dog gøre det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 17:58

Netop refi.
En af de seneste dage var der en her på Kandu der ikke kunne få en sådan HD til at fungere. Han ikke kunne se indholdet og det var vist en med "cool stuff"
Jeg tror, at de køber HD'en med indhold. Nok ikke helt smart hvis man har hørt lidt om hvordan de netop sigtede storleverandører af cd mm synger højt om distributionen.

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 20 point
Dato : 05-02-04 18:03

jeg ved der er mange der får tilsendt dem fra usa med de sidste nye programmer og film på.. men for det første er det dyrt og pisse ulovligt..
En ting som faktisk ikke er ulovligt er at gå ud og købe en dvd film, lave en kopi og sælge originalen. sådan har jeg ihvertefald fået det forklaret...

Junior

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 05-02-04 18:18

-> CCjunior læs her om du kan forst http://www.kum.dk/sw5386.asp

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-02-04 18:46

der står faktisk ikke noget om at det er ulovligt at tage en kopi og så videre sælge originalen...

junior

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-02-04 19:11

lol.. CCjunior.
Jeg vil anbefale at downlode bittorrent og bruge siden www.suprnova.org Kom an APG. Jeg har lige anbefalet en fyr i at downloade ulovligt. Ærveligt at Kandu's oplysninger om mig er flaske..

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-02-04 19:11

falske

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-02-04 19:15

Men uanset hvad. Hvis du begynder på at downloade ulovligt må det se i øjnene at APG og CopyDan ser dig som ekstrem ulovlig person som skulle spærres inde. Deres metoder er luskede så pas på. Det er et imperium af meget onde mennesker som elsker at ødelægge livet for andre.

Godkendelse af svar
Fra : resteek

Dato : 06-02-04 06:26

Tak for svaret CCjunior.